Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik werk met een laptop en windows xp pro.

Nu heb ik een nieuwe programmer gekocht, de master crd/lcd2.

Op de site van Duwgati gekeken en alles ingesteld zoals beschreven is.

Maar ik krijg de volgende fout melding "Cankan niet switchen naar mode ->[4]

Weet iemand nog een oplossing.

Het ligt niet aan master burn omdat chipcat en ***geen-reclame*** ook foutmeldingen geeft.

Maar masterburn is een subliem progamma (als het werkt?) <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

schrijven van de exteeprom weigert master burn de loader laadt hij wel.

Met chipcat werkt het wel , ik heb de snelheid tot max. gezet.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...