Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Ik werk met een laptop en windows xp pro. Nu heb ik een nieuwe programmer gekocht, de master crd/lcd2. Op de site van Duwgati gekeken en alles ingesteld zoals beschreven is. Maar ik krijg de volgende fout melding "Cankan niet switchen naar mode ->[4] Weet iemand nog een oplossing. Het ligt niet aan master burn omdat chipcat en ***geen-reclame*** ook foutmeldingen geeft. Maar masterburn is een subliem progamma (als het werkt?) <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> schrijven van de exteeprom weigert master burn de loader laadt hij wel. Met chipcat werkt het wel , ik heb de snelheid tot max. gezet.
Aanbevolen berichten