Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heren,

Ik werk hier met een nokia9800 met firmware MA2.0 en een Aston 1.03 Ci Module, deze module wil ik vervangen voor een alles kunner, zelf had ik gedacht aan een tover module, of een clone ervan, mijn vraag is welke module kan ik het beste kopen, wat is jullie ervaring ?

Welke CI doet het goed in mijn ontvanger ?

Ik zie graag jullie reacties retour ;-)

mvg

Bruce.

Geplaatst:

Je kan beter even teste welke goed werken, de mm 1.02 werk niet goed met de nokia ( bij mij teminste)

Zoek even in het forum van nokia daar is pas nog topic over geweest.

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:

Nog meer mensen met ervaring op mijn vraag ? bedoel ik wil een beetje zekerheid, begrijp me niet verkeerd, het gaat hier wel om een hele boel euro,s ;-) niet dat ik straks spijt krijg, en als gevolg dat het voor geen meter loopt op mijn nokia9800.

En als mijn besluit staat om een magic module te kopen, wie heeft een goed adres waar ik dit bestellen kan, 1 met een snelle en goede servies ? zie ik dit graag retour via PM

Wat ik wel appart vind, is dat me een magic module wordt aangeraden, terwijl ik hier banale berichten over gelezen heb in combinatie nokia9800, vandaar dat ik iets meer zekerheid/overtuiging wil hebben ;-) Zie de bomen door het bos niet meer, zal wel te veel gelezen hebben ;-) ;-)

mvg

Bruce.

Geplaatst:

Is het niet gewoon handig om met je ontvanger onder je arm een satellietspeciaalzaak waar ze de magic's verkopen binnen te lopen, en het gewoon even te proberen ? werkt het dan loop je met ontvanger EN magic de deur weer uit, werkt het niet dan is dat dus typisch een gevalletje van jammer dan.

Een tweede optie is om even in je vrienden / kennissenkring te kijken wie er al een magic heeft. deze even lenen, en proberen.

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Of even op het Nokia forum zoeken/vragen hoe de combinatie met de MM werkt.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Hallo

Ik zal je nog even meer in twijfel brengen :--)))) 1.01, 04 magic, jokercam, & Axas module werken bij mij goed in de nokia - 9800. De Nokia 9800 is niet mijn favoriet om een CI-Module in te stoppen word hij aanzienlijk een stuk trager van.

Mazlzlz

Avalon

Geplaatst:

Om nu ff mijn ontvanger onder de arm te slaan, en dan zo,n schop binnen lopen valt af, iets te ver weg voor mij ;-) maar ik zou graag van Avalon willen weten, Hoe is het gedrag, stabiel ? dat het iets trager gaat vind ik niet erg ;-)

En sretlow, zou je me die site kunnen vertellen van die nokia site, ik hoop dat het wel een nederlandstalig bord is ;-) goed ik lees het wel

Olav12, ook bedankt voor je PM

mvg

Bruce.

Geplaatst:

Ik bedoel het forum over Nokia bij sat4all....

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen