Ga naar inhoud


TEQULLA's zijn weg maar lees dit even !!!


Gast

Aanbevolen berichten


Nou ik heb dit probleem nog niet op kunnen lossen.<BR>De key aangepast naar jan2001 maar ook geen beeld.<BR>Wie weet de oplossing voor een pic of goldw.<BR>Ik heb diversen al geprobeerd maar helaas nog geen beeld.<BR>Is er iemand die dit al wel aan de praat heeft.<BR>Ik wacht af bedankt><BR>Nowtv

Link naar reactie
Delen op andere sites

wanneer je de key aanpast moet het gewoon werken met de pic + eeprom software die je daarvoor ook gebruikte......

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt alles weer naar behoren.<P>THX aan alle hulpverleners ..<BR><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>crazy_henk@hotmail.com<P>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Ik heb met mijn files (Duckv2) nog steeds geen beeld op taq. Ik heb datgene geprobeerd wat op deze site staat.<BR>Ik heb wel werkende files (devoy), maar ik zou de files die een maand gebruik zelf weer aan de praat willen krijgen.<BR>Degene die het gelukt is de files aan te passen, zou je dan de kennis met mij willen delen???<P>groet johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...