Jump to content

TEQULLA's zijn weg maar lees dit even !!!

Guest

Recommended Posts

Nou ik heb dit probleem nog niet op kunnen lossen.<BR>De key aangepast naar jan2001 maar ook geen beeld.<BR>Wie weet de oplossing voor een pic of goldw.<BR>Ik heb diversen al geprobeerd maar helaas nog geen beeld.<BR>Is er iemand die dit al wel aan de praat heeft.<BR>Ik wacht af bedankt><BR>Nowtv

wanneer je de key aanpast moet het gewoon werken met de pic + eeprom software die je daarvoor ook gebruikte......

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Bij mij werkt alles weer naar behoren.<P>THX aan alle hulpverleners ..<BR><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>crazy_henk@hotmail.com<P>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Hoi,<BR>Ik heb met mijn files (Duckv2) nog steeds geen beeld op taq. Ik heb datgene geprobeerd wat op deze site staat.<BR>Ik heb wel werkende files (devoy), maar ik zou de files die een maand gebruik zelf weer aan de praat willen krijgen.<BR>Degene die het gelukt is de files aan te passen, zou je dan de kennis met mij willen delen???<P>groet johan

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.