Ga naar inhoud


Cryptoworks omgebouwde Aston 1.03 CI


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb net een CI binnengekregen, in de info menu van de Humax zegt hij dat het een Aston 1.03 is, maar er hangt geen Aston sticker op de CI, maar een zelfgedrukte witte klever. <BR>Ik vermoed dus dat het een omgeprogrammeerde Cryptoworks CI is.<P>De vraag is nu, waarin verschilt deze CI van de Aston CI ?<BR>Kan ik eventueel als er later een upgrade komt van de Aston 1.03 naar 1.04 deze ook op mijn CI loslaten zonder dat ik hem verniel, want dat is wel het laatste wat ik wil doen.<P>Wie kan hier op antwoorden ?<P>Bedankt.<BR>Red<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze verschilt totaal niets met een andere 1.03 van aston en eventuele software update's zullen gewoon functioneren, maar of deze via de satelliet gedaan zullen worden is nog een vraag.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de geruststelling. Ik las in een ander toppic dat er via de Astra een upgrade van de 1.03 naar 1.04 gestuurd zou worden...<P>Heeft iemand dit al geprobeerd ?<P>CU<BR>Red<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

van Satdigital :<P>Voor jullie gelezen :<BR>According to the french Telesatellite website the Astra Slot 1<BR>channel on Astra (12,603 Ghz, pol H, SR 22000, FEC3/4)<BR>updates Seca Cam to the 1.04 version, but ONLY FROM<BR>the 1.03 softare (not the lower versions).<P>For the CAM version 1.01, the 1.04 update will be avalaible<BR>soon on Hotbird.<P>Aston CAM 1.00: Can't to be updated for the moment<BR>Aston CAM 1.01 to 1.04: Update soon on HotBird<BR>Aston CAM 1.03 to 1.04: Update on Astra Slot1 channel<P>Dit is louter een berichtje die ik toevallig las. Houd er rekening mee dat dit ook fake kan zijn !<BR>Ik probeer meer info hiervan te vinden.<P>rgds<BR>---------------------------------------------<BR>Heeft iemand dit reeds geprobeerd met een CI ?<P>Thx<BR>Red<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die zelfde site:<P> Le téléchargement de la version logicielle 1.04 est en cours de validation sur le satellite Astra fréquence 12,603 Ghz, pol H, SR 22000, FEC3/4.<P>Attention : elle peut mettre à jour uniquement les modules actuellement en version 1.03. Pour les modules 1.01 la mise à jour sera faite ultérieurement sur Hot Bird. Le téléchargement a été interrompu le 8 décembre. Il doit reprendre aprés validation par Aston...Soyez patients.... <P>Procédure à suivre: Zapper sur une chaîne de la fréquence d'Aston. Puis retirer le module entiérement et ensuite le réintroduire dans le slot de l'interface commune. Aprés réinitialisation du module, le téléchargement doit commencer... téléchargement en cours... (en anglais).

Link naar reactie
Delen op andere sites

gevonden op andere site in't italiaans. De procedure om 1.0 up te graden naar 1.03<BR>Dateert waarschijnlijk al van even terug, maar daar wordt ook de 5/6 gebruikt.<BR>Iemand even testen ?<P>Procedura aggiornamento aston 1.00 1.03 by Ales<P>Astra Freq 12.603 H SR 22000 FEC 5/6 Transponder Name Astra-Net Slot 1<BR>Io ho uno humax 5400<P>andare su menu poi<P>istallazzione<P>CAMMON INTERFACE<P>cammon interface<P>informazioni CAM<P>poi sfilare e rinfilare cam<P>messaggio telechargement en cours...... attendez SVP<P>A ME AFUNZIONATO E COSI FATTO<P>By Ales<P> <P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>opgelet! zoals ik al zei was er geen zekerheid om een 1.03 naar 1.04 te brengen.<P>Een upgrade van 1.03 naar 1.04 zou niet kunnen. De 1.04 zou andere hardware bevatten dan de 1.03. Dus om een echte 1.04 te willen moet je er eentje kopen.<P>Dit zei ik : dus opletten !!!<BR>" Dit is louter een berichtje die ik toevallig las. Houd er rekening mee dat dit ook fake kan zijn !" <P>gr<BR>satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gemeld heb ik het geprobeert.<BR>Eerst met een Aston 1.03 geen update.<BR>Tweede keer een Aston 1.04 toen kwam de melding update in 20 sec.<BR>Dus er wordt echt wel een update op deze kanaal gedaan alleen niet voor de Aston 1.03.<BR> mad.gifmad.gif<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by bcn:<BR><B>Op die zelfde site:<P>(...)<BR> <BR>Procédure à suivre: Zapper sur une chaîne de la fréquence d'Aston. Puis retirer le module entiérement et ensuite le réintroduire dans le slot de l'interface commune. Aprés réinitialisation du module, le téléchargement doit commencer... téléchargement en cours... (en anglais).</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Nu is het natuurlijk even de vraag: wat betekent "zap naar een kanaal op de frequentie van Aston. Dat is er namelijk maar 1, namelijk Astra slot 1, andere zijn er niet. Of toch ? <BR>By the wat: De site van Aston zelf is geheel zonder informatie over hun Cams (www.aston-france.com). Eigenlijk is het trouwens een van de minst informatieve en trage sites die ik ken - frown.gif<p>[This message has been edited by JoostA (edited 01-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...