Ga naar inhoud


Maxtor 160 gb DM plus9 HCC-test


Philips

Aanbevolen berichten

Hallo,

in een HCC blad staat een artikel over de Maxtor 160 gb. En die komt er erg goed uit.

 

Mijn vraag heeft iemand deze schijf in zijn DB zitten en werkt alles dan naar wens.??

 

De andere vraag is naar welk adres is een mail moet sturen om deze vraag bij de DM maker voor te leggen? En helaas ben ik slecht om diyt in het Duits te doen.

 

Gr Phill

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Michel,

je hebt gelijk 60 uur video is heel veel. Als je toch een schijf wil kopen

kun je er ook een van 160 gb nemen. Het blijkt dat je toch heel snel veel MB ruimte gebruikt.

 

Weet jij of de personen die al een 160 Gb gebruiken deze HD in de DB hebben zitten of extern?

 

Toch vind ik dat de DB eigelijk geen probleem moet hebben met de grote van de schijven. Dat zou ik wel verwachten 5 jaar geleden maar niet nu. Als je mag uitgaan van het feit dat de DB naast de receiver functie ook een Linux doos is.

 

Gr. Phill

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet vergeten dat de Dreambox niet op een normale linux distributie draait, maar een zeer compacte (uitgeklede) Busybox versie. Je bent met 8MB flash nu eenmaal beperkt in de grootte van je drivers en firmware. Er moet dus redelijk compact geprogrammeerd worden.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo =Michel=,

 

Ook ik ben zeer geintresseerd in welk merk en type 160GB HDD deze mensen gebruiken en wat ik me dan moet voorstellen bij "geen echte problemen". :-)

 

 

 

Grtz,

 

Traveller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Toxic,

ok dat het een uitgeklede linux versie is dat is goed om dit duidelijk houden. Maar een driver voor een 120 GB of 160 GB wordt niet veel groter lijkt me.

Gr Phil

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...