Ga naar inhoud


ts naar avi


-paul-

Aanbevolen berichten


eerst de ts opmzetten naar een ps met pvastrumento of dj.jar.

Daarna kun je e.e.a. volgens deze dvb2divx guide omzetten.

 

MPA geluid uit dvd2avi project omzetten doe ik zelf via dbpoweramp music convertor . Voor video compressie kun je elk willekeurig codec gebruiken. Zelf gebruik ik divx 5.03 maar anderen zweren bij xvid.

 

Werking van GordianKnot zoals boven beschreven in bovengenoemde guide werkt met versie 5.03 van divx iets minder automatisch. D.w.z. je kunt VirtualDub niet meer vanuit GordianKnot starten. Je moet in GordianKnot wanneer je het Avisynth project opslaat even kijken welke bitrate berekend wordt. Daarna Virtualdub starten, het gemaakte avs bestand openen en dan komprimeren met de door Gordian Knot berekende bitrate.

 

Tot slot zijn er nog tig andere manieren. Vooral ook veel comfortabeler manieren dan die ik hier kort beschrijf. Wil je echter maximale kwaliteit dan is de werkwijzen via GordianKnot en Avisynth project de beste.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker met ds.jar worden alle audio streams meegenomen in de program stream. Bij pvastrumento waarschijnlijk ook maar weet ik niet 100% zeker omdat ik zelf altijd ds.jar gebruik.

 

Wanneer je, zoals in de genoemde guide beschreven, bij dvd2avi onder mpeg audio 'demux all tracks' selecteert maakt dvd2avi meerdere mpa bestanden aan. Elk mpa bestand is dan een audio track. Voor je divx kun je dan gewenste audio track(s) kiezen.

 

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...