Jump to content

Een voorspoedig 2001

Guest

Recommended Posts

Namens alle medewerkers zowel voor als achter de schermen wens ik IEDEREEN een gelukkig, hobbyrijk maar vooral gezond 2001.<P>Wij zullen samen met de collega's van andere boarden en sites er alles aan doen om jullie minimaal dezelfde service te geven welke wij in 2000 aangeboden hebben.<P>Satwatcher

laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>Ook namens mij de beste wensen voor 2001 en veel geluk ook prive<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,settingslijsten en het te koop forum

En ook ik wens iedereen een gelukkig hobbyjaar toe en dat we nog maar lang mogen genieten van onze hobby!!!<P>Groeten vanuit een nog steeds besneeuwd drz stadje!

Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst, en dat we ook dit jaar weer met z'n allen gebruik mogen blijven maken van dit nr.1 board.<P>groetjes harrewar

Ik wens allereerst dat de makers van dit board een voorspoedig nieuwjaar en dat ze ook in het nieuwe jaar nog veel sat kijkers mogen behelpen via dit eerste klas board.<BR>Alle gebruikers wens ik ook nog een voorspoedig nieuwjaar en dat we elkaar nog veel mogen helpen in vrede in het jaar 2001.<BR>en hopend dat we dit jaar SAMEN alle stokken kunnen verwijderen die canal+ in onze wielen gaat steken.<P>------------------<BR>Groeten cyberbob.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.