Ga naar inhoud


Een voorspoedig 2001


Gast

Aanbevolen berichten

Namens alle medewerkers zowel voor als achter de schermen wens ik IEDEREEN een gelukkig, hobbyrijk maar vooral gezond 2001.<P>Wij zullen samen met de collega's van andere boarden en sites er alles aan doen om jullie minimaal dezelfde service te geven welke wij in 2000 aangeboden hebben.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites


laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>Ook namens mij de beste wensen voor 2001 en veel geluk ook prive<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,settingslijsten en het te koop forum
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst, en dat we ook dit jaar weer met z'n allen gebruik mogen blijven maken van dit nr.1 board.<P>groetjes harrewar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens allereerst dat de makers van dit board een voorspoedig nieuwjaar en dat ze ook in het nieuwe jaar nog veel sat kijkers mogen behelpen via dit eerste klas board.<BR>Alle gebruikers wens ik ook nog een voorspoedig nieuwjaar en dat we elkaar nog veel mogen helpen in vrede in het jaar 2001.<BR>en hopend dat we dit jaar SAMEN alle stokken kunnen verwijderen die canal+ in onze wielen gaat steken.<P>------------------<BR>Groeten cyberbob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...