Ga naar inhoud


keywissel CNL+NL


Gast

Aanbevolen berichten

Voor al eerst voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar.<BR>Om 01:03 was er een key wissel van CNL+NL .<BR>Mijn kaartje viel uit maar met de originele <BR>nog wel beeld hier weet iemand wat er juist gebeurd is??.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet waarschijnelijk de .bin file veranderen met een editor. Dit heb ik effe bekeken met secanix en cats seca editor, maar kan die provider 0019 nergens vinden ?<BR>Hoe nu verder ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt ervan af welke files je gebruikt,de secanix editor is alleen geschikt voor de secanix files maar dat zal je ongetwijfeld wel weten , wat mij meer verbaast is dat je prov 00 019 niet vinden kunt.....als je de juiste files gebruikt zie je nl. aan de linkerkant alle providers keurig staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel heb ik een werkende .bin en een .hex file in gebruik, de devoy1684.hex.<BR>In welke file staan de codes die ik steeds actueel moet houden, in de hex of in de bin.<BR>Ik heb nu een paar seca editors geprobeert, maar allemaal geven ze wazige tekens op de plaats waar de providername staat.<BR>Ik heb net ook effe dat seca startpakket opgehaald, maar daar staan alleen hex files in, hoe kom ik dan aan een .bin file ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by pipo:<BR><B>Voor al eerst voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar.<BR>Om 01:03 was er een key wissel van CNL+NL .<BR>Mijn kaartje viel uit maar met de originele <BR>nog wel beeld hier weet iemand wat er juist gebeurd is??.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Eigenaardig, bij mij is er helemaal niets gebeurd, alles doet het nog, dus ook C+ NL<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rienk,<BR>Ik heb een hex gemaakt met Sacanix, ik heb een JDM programmer en een piccardv2.0 Hoe prog ik dan mij kaart?? Is de Bin dan helemaal overbodig? Wat komt er in de 24c16?<P>Groet Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die een zwart beeld hebben :-)<BR>Er is gewoon een keywissel geweest.<BR>Je kan de nieuwe key's met sacanix in uw oude file steken of een kant en klare hex downloaden op <A HREF="http://www.geocities.com/codecopyuk/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/codecopyuk/</A><BR>Deze bevat de key's van januari maar is niet autoupdate,dus elke maand effe proggen.<BR>De groeten jacko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de devoy files geprogrammeerd. De 2416.bin file bevat hex informatie. Deze file kun je best renamen naar 2416.hex en hem dan omzetten naar bin. Klein nadeel: de nederlandse anaal moet nog een duwtje krijgen en dan floept alles weer.<P>Groetjes,<BR>Dreeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by joost:<BR><B>de february key is er ook al voor nl ze zijn wel erg vlug haha</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Where can we find the Feb keys Please ????<P><P>------------------<BR>Regards<BR>MJN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...