Ga naar inhoud


BLUF BLUF EN NOG EENS BLUF


Gast

Aanbevolen berichten

zoals ik in mijn vorige posting al een beetje voorspelde is van de uitspraak:<BR>medio december komt er een technische aanpassing waardoor alle illegale kaarten uitvallen,in het geheel niets uitgekomen.<BR>we moeten nu constateren dat het allemaal BLUF is geweest.<BR>ze zijn nota bene als eerste met de FEBR.key,s aan het strooien.<BR>ze worden wel erg klantvriendelijk.<BR>hacky newyear

Link naar reactie
Delen op andere sites


De februari key is volgens mij niet verstuurd, de datum staat welliswaar op 28feb1 maar er zijn geen nieuwe keys verschenen.<BR>Bovendien heb ik als ik het mij niet verbeeld nu hetzelfde wegval effect op de Strong8000 als ik eerder al had met Taquilla en de K-kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Mijn originele kaart (abo Canal+) is overgeschakeld naar 28 feb.<BR>De autofiles die ik gebruik van geocities, wel beeld, af en toe wat stilstaand beeld, staat nog op 31 jan?. Wie weet een verklaring???<P>Groet Johan<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg beste Brandpunt ben jij waarzegger of zo wat niet is kan nog komen.<BR>Je maakt slapende poezen wakker niet dat het mij kan deren.<BR>Ik heb zulke goede hack files en conncties ik blijf gewoon alles zien zowel Irdeto als Seca heb ik nog geen minuut hoeven te missen.<BR>Maar voor je het weet ben jij straks Achter het Nieuws od tralies.<BR>Sweet dream's

Link naar reactie
Delen op andere sites

public key 01 werkt nog steeds, zet hem maar op een org. kaart, binnen paar min. beeld.<P>er is wat anders aan de hand.<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...