Ga naar inhoud


Loggen Humax. Was het maar waar !


Aanbevolen berichten

Het lukt mij maar niet om ook maar 1 keyupdate te loggen met Windecrypt of Wallbanger frown.gif" border="0 <BR>Als we nu bv. prov. 019 nemen...<BR>Met dezelfde geldige mk1 en ppua krijg ik wel een update op een GW, maar niet met de bovenstaande programma's. <BR>Emuleren gaat goed, maar keys ho maar.<BR>Ligt dit dan allemaal aan mijn Hummie?<BR>Wie deelt zijn ervaringen als Humax gebruiker?<BR>FYI , ik gebruik een 5400 HIC10108p met Aston 1.03<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij gaat het ook niet.In de Humax werkt<BR>Walbanger goed op de interne cam en op de<BR>viacces cam.De 1.05 van seca daar is niets uit te krijgen.Ik denk dat de instelling in<BR>de setting niet goed staat.Toxic,weet jij die instelling toenvallig?<BR>gr Gideon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gideon, ik gebruik de volgende instellingen voor S*CA:<BR> ATR Rate: 11520<BR> Data Rate: 11520<BR> Parity: Even<BR> Data Bits: 8<BR> Stop Bits: 1<P>Ik heb overigens 'n Humax 5400 met 'n Aston v1.04. De logs komen bij mij wel binnen al heb ik wel het idee dat het veel langer duurt dan de update op 'n goldcard!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om met een Humax met aston 1.03 te loggen doe<BR>ik altijd de cam resetten door hem eruit te halen en na een paar seconden terug in de decoder te stoppen terwijl het programma zoals WB gewoon doorloopt,op deze manier krijg ik de keys wel binnen<p>[ 18-05-2001: Message edited by: rsat01 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk heb ik een manier gevonden die werkt. <BR>Om WB3.15 aan het emuleren te krijgen moest ik altijd opstarten met <BR>ATR Rate: 9600<BR>Data Rate: 9600<BR>Parity: Even<BR>Data Bits: 8<BR>Stop Bits: 1<BR>Anders kreeg ik gewoonweg geen beeld ! <BR>Dus nu ook op deze wijze het programma gestart. Nadat er beeld verscheen heb ik de ATR Rate: 10472 gezet en viola binnen een uur de updates binnen voor 019 03 04 en 0F<BR>Nu nog effe wachten op de OC en Astra is compleet.<BR>Ik twijfel echter aan mijn mk1 en ppua voor dit setje.<BR>Getest met WB3.15 Bermuda, Humax 5400, Aston 1.03<BR>Ik zal eens kijken of dit trucje ook werkt met Windecrypt.<P>Groet,<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik inmiddels ook de wallbanger en krijg netjes connect met de hummie..<BR>ik heb ook gewoon beeld en zo..<BR>is er iemand die me wat meer uitleg kan geven over het hoe te detecteren van goede keys en hoe ik ze precies plaats.<BR>Heb ik nou alleen een id en pmk nodig of moet ik daar ook nog de "gewone" keys in plaatsen.<P>Ik kom steeds verder in het tracect, maar er zijn nog een paar dingen die ik niet snap.<BR>Als iemand me hulp wil geven heel graag.<P>Peter rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te emuleren heb je alleen de 0c 0D en 0E key nodig. Wil je ook een update ontvangen en controleren, plaats dan een geldige mk1 en ppua en voor nu de Mei keys in het lijstje per provider.<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb iets vaags:<P>als ik met windecrypt log krijg ik van alle astra prov. een update, behalve voor 0c, die krijg ik maar niet binnen..<P>terwijl ik met wallbanger met dezelfde MK01 en PPUA wel binnen 15 minuten een update krijg (en NEE deze 0c 0d en 0e zijn geen fake, gewoon werkend..) iemand hetzelfde probleem?<P>ps ik log op rojo en taq. 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hier geen probleem met hummie 5300 en 5400 aston 1.03 en 1.04 en 1.05 en laatste drie versies wallbanger de key's komen zo binnen gerold je moet alleen je baudrate hoog zetten bv 11250 alle twee en de rest zo laten staan en gaan met die banaan PS wel de ppua en mk plaatsen anders geen update :-)ook 00 0c geen probleem voor de jongens die geen update krijgen van 00 0c daar kan het aan de ontvanger liggen mischien omdat het een canal+ gebonden ontvanger is met regio code bv onze flips.....<P>greetz lorisdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...