Jump to content

canal + op zwart nu

Guest

Recommended Posts

canal + en ned 1,2,3 veron,sbs,tmf staan nu bij mij op zwart <BR>Is dit een zet van c+ of is er iets anders aan de hand wie weet hier meer van<P><BR>Groeten Fred

opnieuw proggen en dan werkt het weer of ev en wachten, want veronica en sbs6 net5 en tmf nog steeds op zwart(zal wel een foutje zijn bij anaal+

Een collega van mij heeft gebeld met canal+ aangezien mensen met een keurig abo hier ook problemen hebben op diverse seca boxen zowel<BR>Strong srt8000, philips als Nokia heeft hij mij weten op te noemen,<P>Canaal+ heeft hem te kennen gegeven dat het probleem aan hun zijde ligt en dat ze op dit moment er alles aan proberen te doen om dit op te lossen.<BR>Ze schijnen wat naar het kaartje te hebben gestuurd, waar ze nu in iedergeval niet blij mee zijn.<P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.