Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Klinkt inderdaad logisch.... dit zou een uitkomst kunnen zijn. Hopelijk doet de mijne het 'spontaan' weer. Ik heb em er een paar uurtjes uit gehad. Zal wel ff de coax loskoppelen voordat ik em erin schuif. En anders eens kijken wat ie in mijn laptop doet. Daar was geloof ik software voor om op die manier je MM te kunnen benaderen/uitlezen ?
Gerdy Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 @Tuneboy: Indien hij NU nog werkt, neem dan geen risico's en zet er een 1.09 terug op in afwachting dat er meer klaarheid komt! Gerdy
Tuneboy Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 voila, heb er maar terug Pentacrypt v1.05 ingepompt omdat er blijkbaar ook problemen zijn met de Penta 1.09. Is gelukt en nu maar afwachten op volgende soft Bedankt
Gast Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 tja, heb ik ook mijn MM terug actief loader kunnen maken en nadien penta 1.09 er terug in gezet, maar... na een paar uurtjes op Nederland 1, weer kapot! enig idee ? is penta 1.09 ook corrupt ?
Tuneboy Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Gerdy, had toch nog een vraagje, het is me nu gelukt om Penta 1.05 erin te krijgen maar is het niet zo dat het zogenaamde 'virus' actief blijft eens het geactiveerd is? en dat je dan Penta's mag opzetten zoveel je wilt dat het toch niet helpt, kapot gaat je MM toch. Of moet ik met de datum spelen van mijn hummy voor het beste geval ? Thanks
Gerdy Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Moet je DIT antwoord toch wel schuldig blijven maar ik meen, als je naar een versie 1.09 of lager teruggaat, je geen risico meer loopt. Gerdy
prutsie Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Als je nieuwe software in je module zet wordt de oude gewist. Alle data wordt dus overschteven inclusief eventuele timebombs, virussen en andere "ongein". Het enige gedeelte van de flasheprom die niet wordt overschreven is het gedeelte waarin zich de software bevind die je module laat booten (dreamload), en dat is maar goed ook. De "foute" versies van pentacrypt overschrijven nu net WEL de bootloader waardoor de module niet meer start, en dus ook niet meer wordt herkend. Op het moment dat je dus een oude versie (1.09 of lager) in je module weet te zetten dan lijkt tot nu toe het probleem opgelost. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Ik zal een lege software op het net zetten die de hele magic eerst wist ,zodat de restanten van het "virus" ook gewist worden.
Gast Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 @prutsie die penta1.10 is veel groter ,dus er blijven wel restanten achter als je oudere versies op zet. Ik kan niet zien of die restanten schadelijk zijn. Bij de assembling weet je niet waar alles word neergezet.
Gast Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Er is ook een italiaans bestandje die je eerst over de penta 1.10 moet zetten het klopt wat camma zegt als je eerst penta 1.10 heb en dan 1.09 eroverheen zet dan gaat het toch mis.. Als je het italiaans bestandje erop zet dan wordt als ware een idd een leeg bestand over de gehele schrijfruimte gezet waarbij alles dan gewist is.. Als je dat gedaan heb moet je dus NIET de ontvanger uitdoen maar gelijk de andere penta of tetra software erin zetten.. doe je dat niet heb je alsnog een lege bootloader..
Littlesat Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Ik wil niemand op een idee brengen.... maar i.p.v. het bootgedeelte (dreamload) alles op ff te zetten kan hier ook een time bomb geplaatst worden. Eenmaal een KL$T# versie in je programmer gehad.... en het zal mis gaan!!! (Dit is alleen theory) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
martinbe Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Kun je ons ook vertellen waar die Italiaanse file te vinden is? Zijn er mensen die deze methode al uitgevoerd hebben? En zo ja, wat is het resultaat. Groetjes Martinbe HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
martinbe Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Cammy Je hebt PM !! Martinbe HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
Tuneboy Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 kan je mij ook even die url geven aub maar zal toch eerst resultaten moeten lezen of dit wel klopt btw bedankt Gerdy en Prutsie Groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen