Ga naar inhoud


Aston 1.03 upgrade


Gast

Aanbevolen berichten

Ik snap echt niet wat jullie lopen te melken over probleem met Aston.<BR>Ik heb ook een 1.03 en welk probleem bedoel jij dan ???.<BR>Kijk als je het hebt over het eens in de week eens vast lopen dat vind ik dus echt geen probleem.<BR>Kijk vriend ik had vroeger een Strong srt8000 dat zijn pas echte probleem bakken .<BR>en die lopen heel de dag vast .<BR>Kijk wat ik hier gewoon wilde zeggen is koop eens een strong .<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb veel meer vastlopers dan een keer per week, meerdere malen per avond, ik kan dan alleen resetten door de power eraf te halen (Humax 5400 geupdate met de laatste versie + Aston 1.03). Een film opnemen gaat vaker verkeerd dan goed, ik ben dit zat. Tijdens het zappen ook veel vastlopers. Hiervoor had ik een Seca ontvanger, daar had ik nooit problemen mee.<P><p>[This message has been edited by miffy (edited 05-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zijn weer Pipo's vingers sneller dan zijn verstand in deze.(mischien niet zo kwaad bedoeld maar het leest zo rot)<P>Er zijn inderdaad problemen met de Aston 1.03 en zeker in combinatie met de Humax loopt het niet lekker ik vindt dat mensen recht hebben op een upgrade, zowel humax als aston zal aan dit probleem moetem meewerken aangezien me dit een gezamelijk probleem lijkt.<P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).

Link naar reactie
Delen op andere sites

FTV5600 en aston 1.04 crasht ook om de haverklap. En als je een crash wilt forceren hoef je maar naar het cam-menu van de aston te gaan en daar weer proberen uit te komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu de Aston 1.4 hier en in no time upgrade binnen.<P>Dit alles met humax 5400<P>L 1.36 <P>Wat echter wel opvalt is dat het vastlopen vele oorzaken kunnen hebben.<P>Voorbeeld.<P>verleden week naar Belgie Ardennen geweest en humaxje meegenomen en op betstaande 60 cm. schoteltje aangesloten.<P>nu het rare, geen enkele vastloper meer, ook niet met snel zappen, thuis met 100 cm. schotel wel vastlopers, misschien is een te sterk signaal wel het probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die problemen heeft met de Aston CI (in de Humax ed.) raad ik aan om dat te melden bij Aston. Aston is verantwoordelijk voor een oplossing, zij kunnen evt. een upgrade uitbrengen (naar v1.04 ofzo).<BR>Eigenlijk moet je leverancier dit regelen, zeker als je de Humax + Aston CI samen gekocht hebt (ik heb mijn leverancier hier nog niet op aangesproken omdat ik eerst een antwoord van Aston af wil wachten).<P>Via dit email adres heb ik eerder support gekregen:<BR> infocommercial@aston-france.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...