Jump to content


C+ WIJST SOFTWARE VERSIE NOKIA EN STRONG AF


Guest

Recommended Posts

volgens mijn dealer wijst Canal+ de softwareversie van Nokia 9302s en de Strong 8000 als schuldige aan voor de gerezen problemen.<BR>het wachten is op een nieuwe versie software.<BR>als dit met de bekende C+ snelheid gaat,dan kunnen we nog wel effe wachten.

Link to comment
Share on other sites


nou, wil ik wel ff weten welke dealer dat heeft gezegt, moet die toch maar even zijn vakkennis opfrissen want dat zijn tuners die juist een goedkeuring van c+ hebben.<P><BR>groet ray,

Link to comment
Share on other sites

Hallo,<P>Volgens mij zijs ze bij c+ eens een keer snel<BR>want bij mij is het probleem opgelost met<BR>org. c+ kaart geen probleem meer van geknipper op mij strong 8000<P>gr peter

Link to comment
Share on other sites

mijn dealer heeft een dealertel.nr daar zeggen ze al gelijk op een bandje dat de software versie van deze ontvangers niet goed is,ik stond erbij en keek er naar.

Link to comment
Share on other sites

Hallo <P>Je stond erbij en luisterde erna :-)<BR>Het klopt wat brandpunt zegt het is een probleem van de nokia & strong dat zeggen ze bij Canal Digitaal maar volgens mij is het net andersom want het is per 1 januari begonnen met deze klachten. het klopt dat er nieuwe software versie's uitkomen maar wanneer is nog niet bekend dat hangt er vanaf hoe snel Canal-digitaal het goedkeurd JE KENT ZE TOCH .<P>Groetjes <BR>Avalon<BR>

Link to comment
Share on other sites

gelukig heb ik geen ondersteunde (goedgekeurde) ontvangen. anders had ik mischien hier ook last gehad van deze "compatibiliteit" en "voledig ondersteuning"

Link to comment
Share on other sites

van een nieuwsgroep geplukt!<BR><<<<<<P>De laatste dagen hebben de Strong SRT-8000H en de soortgenoot van Nokia<BR>diverse problemen. Veel springen in het zwart.<P>Belt men met de C+ helpdesk dan krijgt men bij voorbaat te horen dat dit<BR>probleem bekend is en dat het aan de software in het toestel ligt. Men zou<BR>tijdelijke maatregelen gaan treffen en Strong en Nokia zouden met een<BR>software update komen. Het probleem zou NIET aan C+ liggen.<P><BR>Hierna heb ik contact gehad met Strong:<P>Probleem is bekend, het ligt NIET aan de ontvanger. Het probleem zit hem in<BR>de data-stroom die C+ leverd. De Nederlander is zuinig met geld, dus ook C+.<BR>Men stopt zo veel informatie in de transponders waardoor de buffer in de<BR>ontvanger vol stroomt. Deze kan het niet meer verwerken en schiet in de<BR>stress.<P>Ik heb ook contact gehad met de afd. hoofd van de Technische Dienst van C+.<BR>Deze bevestigd het verhaal van Strong.<P>Waarom het verhaaltje op de helpdesk loopt wist hij niet.<P><BR>Weer een voorbeeld van wat C+ kan doen met de machtspositie.... Er is geen<BR>alternatief voor Nederland....<P>Waarschijnlijk hadden ze geen zin om de klachten op de helpdesk aan te horen<BR>en hebben ze het zo maar onbeschoft opgelost.<P>De laatste maanden flikt C+ wel vaker dit soort geintjes. Vooral met IRDETO.<BR>Er is regelmatig een storing waardoor het SY-signaal in de digitale stroom<BR>stil valt.<BR>Deze is voor IRDETO-ontvangst noodzakelijk. Veel oudere ontvangers crashen<BR>hierdoor. Men lost dit telkens tijdelijk op door "de computer opnieuw te<BR>starten".<P>Wat is jullie mening over het wel en wee van de laatste tijd?<P>Groet,<P>*******<BR>>>>>>>>><BR>TREK UW EIGEN CONCLUSIE!!<P>

Link to comment
Share on other sites

de laatste keer dat mijn kaart is geupdate is ergens in oktober en ik zie nog steeds de plus kant .<BR>alleen prem en cinedam doen niets meer en alle blote meiden zijn weg snik<P><BR>greetings manta01

Link to comment
Share on other sites

Canal+ keurt altijd software voordat deze beschikbaar komt. Dus de huidige "probleem software" is goedgekeurd door canal+.<P>Wie is er dan schuldig?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.