Ga naar inhoud


Veranderen frequentie


Gast Monthanus

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan iemand mij een eindje op weg helpen hoe ik een frequentie kan veranderen?

In verschillende berichten staat bv. dat Sky News nu op 11597 V 5/6 22000 zit.

 

Albert.

 

Philips DSX 7071 met V 1.0 van spacerunner

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Er zijn weer nieuwe SETTINGS beschikbaar met Sky News.

 

Als je Sky News zelf handmatig wilt laten zoeken, moet je Menu, 5, 3, 2 kiezen en dan verticaal en frequentie instellen. Laten zoeken op schotel 1. Je zult het kanaal nu vinden op de eerste lege plaats in je kanalenlijst (ergens tussen de tv zenders en de radiozenders meestal).

 

Succes,

 

M_Z

 

Edit: OK, nu ik zie welke versie je hebt (hij heeft zijn bericht aangepast zonder dit te laten zien), moet ik je helaas teleurstellen. Er worden door mij geen complete settings meer gemaakt voor v1.0. Deze versie wordt niet meer ondersteund door mij. Schakel dus beter over op v1.42. De bovenstaande methode om handmatig te laten zoeken werkt alleen op Servi8 gebaseerde versies (zoals v1.42 dus).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc,

 

Bedankt voor je uitleg. Ik had namelijk de ontvanger al eens handmatig laten zoeken zoals elders uitgelegd. Daarna waren alle kanalen weer door elkaar gehusseld. Wat ik nu begrijp werkt het dus niet met V 1.0.

Ik ga dit snel veranderen.

 

Albert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...