Ga naar inhoud


Gek probleem netwerkkaart


dipke3

Aanbevolen berichten

Mijn WinXP PC is uitgerust met een DLINK DE528 ethernet PCI netwerkkaart. Deze staat op "Half Duplex TP", en Dreambox opnames via een NFS share die ik op de pc heb aangemaakt, hebben soms 'hickups', waardoor geluid en beeld niet meer synchroon lopen na verloop van tijd. Ik heb nu de kaart op "Full Duplex" gezet, maar nu hangt de hele Dreambox na enkele seconden opname! Een zeer zeer zeer merkwaardig probleem! Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


yow..ik heb ook wel es problemen met synchronisatie als ik films opneem met wingrabe. Deze fix ik binnen een minuutje met het programma "womble mpeg editor" Via het pulldown menu "tools" open ik de "mpeg GOP fixer" en die fixed files in no time.

 

suc6! groeten demesmaeker (die vandaag 12 gieg aan Johnny bravo heeft gecaptured zonder problemen ;-)

Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mijn WinXP PC is uitgerust met een DLINK DE528 ethernet PCI netwerkkaart. Deze staat op "Half Duplex TP", en Dreambox opnames via een NFS share die ik op de pc heb aangemaakt, hebben soms 'hickups', waardoor geluid en beeld niet meer synchroon lopen na verloop van tijd. Ik heb nu de kaart op "Full Duplex" gezet, maar nu hangt de hele Dreambox na enkele seconden opname! Een zeer zeer zeer merkwaardig probleem! Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

volgens mij hebben mensen daar ook last van als ze gewoon spul op de interne hdd opnemen, dus tja, laten ze dat eerst maar gaan fixen denk ik...

en die reply van die andere knakker snap ik niet, ik neem toch aan dat je iets op wilt nemen via NFS en het later via je box weer wilt kijken....
domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...