Satelliet Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Opletten geblazen !!! Er zijn namaak Magic Cams V1.04 met Hologram op de markt, deze gaan ook defekt als er penta ingeprogd wordt. De fabrikant van de échte Magic Cam stuurt deze mail naar de dealers: Notification: Please stop bying Matrix Cams, UCAS, Universal Cams and fake Magic Modules. Even Magic 1.04 Sticker fakes are arround. Please check carefully security Hologramm that each 1.04 have. Fake cams will be killed by Pentacrypt, Original not. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Citaat: Please check carefully security Hologramm that each 1.04 have. Ik krijg er deze week een binnen. Hoe kan ik, door het 'carefully checken van het hologram' zien of 'ie fake is of niet? Is er vergelijkingsmateriaal?
Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Wie is dan wel de ECHTE FABRIKANT van die Magic Modulle, dan kan hij ook schrijven dat er garantie op zit. John
Satelliet Geplaatst: 10 april 2003 Auteur Geplaatst: 10 april 2003 Het is zéér moeilijk te onderscheiden welke nu de echte of de namaak, afkomstig uit Malta, zijn. Hoe ben je zeker dat je een échte Magic Cam koopt, dat is een ander paar mouwen, iedereen beweert de echte te hebben. In België is het niet moeilijk, hier is de *******************************, maar in Nederland weet ik het niet. **** Ook geen zinspelingen! Geen reclame. Waarschuwing 1 Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Hoe kan je zien dat het een namaak is.Heeft iemand ook een afbeelding van de achterkant van een orginele magic cam.En kan die misschien hier geplaats worden.ik heb er namelijk ook èèn endaar staat v 1.05 op.
jer49 Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 wel, da's snel bekeken bij een versie 1.05. Geen origineel dus "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Dan zal ik wel eens willen weten of "***********" die hier als reclame baner te vinden is op dit bord, of deze winkel wel orginele Magic modules verkopen ? Dit omdat ik er morgen ff erop uit wil met mijn ontvanger onder de arm om er 1 te gaan kopen ;-) Bruce. En toen was je ex-lid. Voor reclame maken wordt hier niet meer gewaarschuwd.
jer49 Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 tja, ik zou ook eens willen weten bij welke standhouder op de Sat4all gebruikersdag ik vorig jaar mijn Magic module gekocht heb. Iemand die mij dat bijvoorkeur via PM of e-mail kan laten weten? Er was er maar 1 maar ik ben slecht in namen....... "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
cor11 Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 ik heb zojuist mijn mm module 1.04 binnen de orginele besteld bij een bekende staat ook een plaatje bij op hun site wie hem wil zien moet me pm sturen kan ik hun site geven greetz cor
Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Naar mijn mening kan het zich een officieele zaak niet permitteren om valse magic modules te verkopen. Dus als je hem bij een fatsoenlijke zaak koopt lijkt het mij geen probleem te zijn. Jos
Satelliet Geplaatst: 10 april 2003 Auteur Geplaatst: 10 april 2003 Om zeker te zijn dat je een originele v1.04 krijgt, is het vrijwel simpel. Vraag gewoon in de winkel een garantie bewijs, ook als je nadien penta erop zet, laat dat zelf op uw orderbon zetten. We zullen dan wel snel weten wie er fakes of originele verkoopt. De fabrikant van de originele geeft ook waarborg. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Roelie Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 Waarom wordt de bootloader in een originele Magic module eigenlijk niet aangetast? Wat is precies het verschil tussen een originele en een clone?
Ron Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 Volgens mij krijg je met originele modules met bepaalde "foute" pentacrypt versies dezelfde problemen. Tox.
Roelie Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 Kan de bootloader (Dreamload) niet eenvoudig beveiligd worden tegen ongewenst overschrijven?
Gast Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 is wel mogelijk ,maar software matig beveiligen heeft geen zin ,door een instructie is het zo opgeheven(Temp unprotect) en is trouwens bedoeld voor extern proggen. Hardware protectie is beter ,maar dat moet in de chipset zitten van de module. Anders moet je namelijk draadjes en weerstandjes gaan solderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen