Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een dvb-s kaart in de pc.de aston zit in een ci module.kan ik van een aston een allcam maken en hoe,heb ik een programmer nodig,waar kan ik de software vandaan halen. ik heb een mastera4 dus heb ik een funcard met files erin gezet en in de aston mm gedaan maar ik kan alleen fta ontvangen.ik weet niet welke versie module het is want er staat alleen aston op

iemand een idee?

Geplaatst:

@Rampapper1

Vraag >kan ik van een aston 1.03 een allcam maken

antw- Nee dat gaat niet. Je kan een Astoncrypt 1.03 module alleen omprogrammeren naar Cryptoworks en omgekeerd.

Vraag> ik heb een mastera4 dus heb ik een funcard met files erin gezet en in de aston mm gedaan maar ik kan alleen fta ontvangen.

iemand een idee?

antw- Ja ik heb wel een idee. Je zal de verkeerde files in je funcard hebben gezet, of bent vergeten de goede keys erin te zetten of de datum vergeten aan te passen.

Voor een Astoncrypt 1.03 CIm moet je natuurlijk wel seca files gebruiken, en niet teveel providers op je kaart zetten.

Het is al een hele tijd geleden maar volgens mij ondersteunt de Astoncrypt 1.03 maximaal 7 providers. Verder de datum en de keys goed controleren natuurlijk.

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

welke files moet ik erin zetten,want ik seca files erin gezet maar alleen fta.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen