Ga naar inhoud


aston 1.05


Gast

Aanbevolen berichten


Hallo,<P>Heb inderdaad vandaag ook een versie 1.05 binnengekregen.<BR>Had echter een 1.04 besteld maar hij werkt zowieso op de pioneerfile.<BR>Ik heb nog geen file met meerdere providers en heb weinig tijd om die aan te maken.<BR>Maar test het wel.Loopt inderdaad wel lekker met schakelen e.d<P>Groeten Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi<BR>Morgen kan ik ook de aston ci 1.05 gaan<BR>afhalen en ben benieuwd of hij in mijn<BR>nieuwe Humax werkt<BR>Ik weet nog niet wat ik ervoor moet betalen.<BR>weet iemand een prijs ?<BR>Groetjes Harrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik de Aston 1.04 besteld had, zit er in mijn Humax nu ook de 1.05. Ik heb er ƒ359,- voor betaald. Nu hoop ik maar dat ie net zo goed samenwerkt met de Humax als de 1.04.<BR>Het overschakelen van de ene taal naar de andere gaat nu trouwens binnen een seconde (met HIC10106), da's het eerste pluspunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo seca kijkers! zou iemand mij het adres willen e-mailen waar en bij welke firma je deze seca 1.04 1.05 1.06 tegen een redelijke prijs kan kopen heb nu een 1.03 maar die moet verhuizen naar een andere doos.<BR>al vast bedankt vor je e-mail Pecari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk hier nu 3 dagen met de humax en een aston 1.05 en heb nog geen problemen gehad.<BR>Alle providers werken perfect.<BR>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb hem vandaag gehaald.<BR>en moet zeggen het werkt prima.<BR>Het zappen gaat snel genoeg,<BR>en geen problemen met omshakelen van seco<BR>naar irdeto of andersom.<BR>Ik heb er FL350.- voor betaald<BR>Moet er wel bij zeggen dat ik in die zaak al <BR>5 ontvangers heb gekocht op 3 weken tijd.<BR>Maar ik ben tevreden<P>Groetjes Harrie :-)<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het gevoel dat deze versie beter werkt dan de 04 of 03.<BR>tot nu toe werkt alles perfect op humax en strong 4375. Nog geen enkele vastloper gehad.<BR>Lijkt ook sneller, maar mischien is dit ook wel verbeelding.<BR>Zo langzamerhand worden ze een beetje beter verkrijgbaar . Prijs schommelt tussen 350 en 450.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...