Ga naar inhoud


Wat kan ik precies met die PIC soft?


Gast

Aanbevolen berichten

Die PIC soft zoals die hier ter download staan. Wat kan ik daar precies mee?<P>Die hex file lijkt op de hex file die ik in de PIC van m'n double blokker heb geflashed.<P>Kan ik die hex ook in die PIC16F84 flashen? Natuurlijk kan het, maar heeft het nut?<P>Of moet het in zo'n smartcard replacement kaartje met zo'n pic erop? En waar kan ik die kopen? Of is er ergens een schema te vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat je er mee kunt is wel duidelijk denk ik.<BR>Je hebt in ieder geval een Goldwafer of inderdaad zo'n pic-replacement kaartje nodig!<BR>De layout van dat soort kaartjes kun je in de MISC sectie van deze site vinden.<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, is me niet helemaal duidelijk wat er allemaal mee mogelijk is.<P>Als ik die HEX in zo'n goldwaver kaartje zet, wat heb ik dan? waar kan ik het mee vergelijken?<BR>(a) met een smartcard met alleen plainkeys en chid's<BR>(B) zie (a) maar met ook een pmk en geldige provId<BR>© etcc..<P>Kan ik zo'n goldwaver kaartje programmeren in een phoenix? M.a.w. kan ik er plainkeys op zetten. En als dat niet met die phoenix gaat, kan dat op een andere manier. dan hopen dat een goede hex file ergens te vinden is.<P>En is zo'n kaartje 'auto-update' En in hoever? Kan ik een gewoon kaartje 'klonen' dus ook geldige hex serial met bijbehorende key, zodat ook mk updates doorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Nee, de kaart is niet programmeerbaar met de phoenix<BR>-Ja, hij is full-autoupdate.<BR>-Nee, uitvallen na een ecm is onmogelijk!<BR>-Ja, de kaart is dus vergelijkbaar met een abbo kaart van c+ en pw. enkel niet met een phoenix te programmeren.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klikt leuk om eens mee te experimenteren.<P>Als ik het goed begrijp is het dan ook mogelijk om meerdere providers (die dezelfde key gebruiken) op zo'n PIC te zetten. Echter de huidige hex file is alleen voor c+ en pw.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook allemaal al mogelijk, enkel de makers willen dit (begrijpelijk) niet openbaar maken.<BR>Dat is vragen om moeilijkheden.<BR>Het is jammer, maar c+ en pw is ook al leuk, nietwaar??<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

even over die hex voor de pic.. o cam<BR>kan het zijn dat er een timing foutje onstaat<BR>tussen de pic en cam. waarneer ik de nl+pw hex gebruik geeft mijn grundig (niet lachen)na het zappen een melding dat de cam er niet inzit. en moet de reset gebruikt worden. <P>gr djazzie<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zullen in de loop van de komende week even kijken waaraan dat ligt en mogelijk met een fix komen.<BR>Check de site regelmatig voor update's.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat de makers die pic-software voor andere providers nu niet openbaar willen maken, lijkt me wel een beetje vreemd. Waarom wel c+ en pw? en niet een andere provider. Zal dan vroeg of laat toch wel openbaar gemaakt worden. Is het niet door de huidige makers van die pic-software, dan is het wel van andere hackers.<P>En c+ en pw veranderen hun key toch niet (vaak), dus echt nodig lijkt me zo'n kaartje dan niet voor degene die 'm willen gebruiken om niet te hoeven betalen.<P>Maar toch lijkt het me een leuk ding om eens mee te experimenteren. Als ik zelf veel tijd zou hebben, zou ik me wel eens willen verdiepen in die software. maar ja... tijd....<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat dit niet openbaar gemaakt wordt is simpel.<BR>Je moest eens weten hoeveel mensen met een schoteltje niet op het Internet zitten, en al zouden wel internet hebben dit soort boards niet kunnen vinden.<BR>Ook zou je moeten weten hoeveel 'huis-handelaartjes' op het internet zitten die hun informatie van een site als deze halen.<BR>Wij maken het en die gasten verdienen er een vermogen aan!<BR>Ik hoor iedere dag weer over Nederlandse handelaartjes die met hun laptopje naar Belgie rijden en daar hun kaartjes voor bedragen varierend van Fl 500,-- tot Fl 900,-- verkopen.<BR>Juist dat proberen wij hiermee te voorkomen.<BR>Omdat dit soort praktijken dus al voorkwamen, hebben we besloten de software voor c+ en pw voorlopig maar beschikbaar te stellen voor iedereen zodat deze kl*****en er niets veel meer aan kunnen verdienen.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 09 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hoorde dit hele topic hiet niet thuis maar ik laat het nu maar staan!<BR>Volgende keer graag posten in het Blockers Cam's en pic's forum!<P>Thx<BR>--------<BR>SAT4ALL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...