Jump to content

sofware update canal+ voor nokia9302

Guest

Recommended Posts

Ik weet niet of dat de nokia 9302 gebruikers het is opgevallen dat ze geen last meer hebben van het op zwart gaan en na 6 a 10 sec later weer terug komen van het signaal op c+ nl .<BR>We zijn er achteraan gaan bellen.<BR>En het klopt ze hadden nogal wat klachten en daarom hebben ze bij c+ een update gestuurd zeggen ze.<BR>Het zou op zaterdag 6 jan zijn gebeurd.<BR>Maar de franse en spaanse kan. hebben nog steeds het zelfde probleem.<BR>Hebben ze daar geen klanten met een strong 8000 of nokia 9302 <BR>Ik denk het wel!<BR>Die zouden er dan toch ook last van moeten hebben en als c+ nl een oplossing heeft hebben ze dat daar toch ook lijkt me.<BR>Ik denk dat c+ nl van het gezeik af wou en gewoon weer op het oude systeem bezig is zoals voor de jaar wisseling en hebben ze in frankrijk en spanje er gewoon maling aan.<BR>Maar mischien heb ik het mis en is er allang een oplossing voor dit probleem.<BR>Dan zou ik die svp ook willen weten<BR>Dank u

Ik heb begrepen dat men aan nieuwe software werkt voor de Nokia 9302 en de Strong, die moet over 2 a 3 maanden klaar zijn. Tot die tijd zendt men een alternatief signaal.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.