Gast Geplaatst: 25 april 2003 Delen Geplaatst: 25 april 2003 Ik kan al een tijdje niet meer naar premiere direct kijken. Heb wel de goeie frequenties pas geleden er nog ingezet en heb ook wel even kunnen kijken. Heb ook geprobeerd om andere providers te selecteren. Heb momenteel de meeste files geprobeerd zoals s*tk**s en b*r*s en nog vele anderen. Weet iemand wat er aan de hand is of doe ik wat fout? Alvast bedankt, Marco Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 april 2003 Delen Geplaatst: 25 april 2003 Zet de nieuwe settings er maar eens in. D'r is bij premiere een en ander veranderd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nylez Geplaatst: 26 april 2003 Delen Geplaatst: 26 april 2003 Ik heb hetzelfde probleem. Een tijdje geleden was Premiere Direkt inderdaad van Frequentie/ID veranderd. Maar na het opnieuw inladen van de settings/kanalen was dit zo gefixed. Echter kreeg ik na een week weer geen beeld op Premiere. Ik heb al van alles geprobeerd: Settings + kanalen opnieuw inladen, files. etc. etc. Maar niets lijkt te helpen. Btw, mijn setup: Arnion 6410, Penta 1.09 (gefixed na 1 april) en verschillende files. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 april 2003 Delen Geplaatst: 27 april 2003 Kan hem inderdaad met de nieuwe settings nog steeds niet aan de praat krijgen. Heb o.a. freq 11720 en 11719 geprobeerd. (Uiteraard ook alle andere freq die op lyngsat staan. Groetjes Marco Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen