Ga naar inhoud


dit zat in mijn brievenbus.


Gast

Aanbevolen berichten

kijk eens wat ik vandaag kreeg in mijn brievenbus:<BR>begin copy:<BR> From: Freek van den Engel <freek.vandenengel@canalplus.nl> <BR> To: "'digital_sat_2001@mail.be'" <digital_sat_2001@mail.be> <BR> Subject: strafbaar handelen <BR> Date: Fri, 12 Jan 2001 13:36:47 +0100 <P><BR> geachte heer,<P> Hierbij wijs ik u erop dat de door u onderhouden site Digital Sat 2000<BR> technische informatie bevat met behulp waarvan zonder (volledige)<BR> betaling naar de programma's van Canal+ kan worden gekeken.<BR> Het aanbieden van dergelijke informatie is strafbaar gesteld op grond<BR> van art. 326C(2) wetboek van Strafrecht. uw handelwijze is dus<BR> onrechtmatig.<P> Hierdoor verzoek ik u deze site te sluiten en wel uiterlijk<BR> morgenochtend 10.00. Aangezien u aankondigt dat vie dit emailadres oa<BR> software kan worden opgevraagd verzoek ik u verder ook dit emailadres<BR> ontoegankelijk te maken c.q. te sluiten.<P> Geeft u hieraan geen gevolg, dan noodzaakt u mij tot het nemen van<BR> juridische maatregelen.<P> In afwachting van uw bevestiging,<P> Hoogachtend,<BR> Canal+ Nederland BV<BR> FH van den Engel<BR> Legal Affairs dep't<P><BR> CANAL+ Nederland B.V.<P> Nu ook op Internet op <A HREF="http://www.canalplus.nl" TARGET=_blank>www.canalplus.nl</A><BR> **********************************************************************<BR>einde copy.<BR>ik zal mijn sleppen er niet aan scheuren en de site maar sluiten zeker.<BR>ik bedank alle bezoekers die mijn site hebben bezocht en alle hulp die ik heb gekregen.<BR>misschien maak ik niks publiek maar niks ....<BR>ik kan meer één ding hopen dat satt4all niet dezelfde weg opgaat.<BR>ik heb ze trouwens nog een aardig woordje teruggemaild naar dienen kerel van canal+ nederland.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>nieuw email adres!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sterkte beste man!<BR>Misschien moeten we c+ eens duidelijk gaan maken dat ze eigenlijk geen F..k voorstellen.<BR>Zoals we al fantaseerden (zie elders op de site) hebben we de kennis en de mogenlijkheid om hun eens te pesten.<BR>Dat ze de commerciele bedrijven aanpakken is misschien wel terecht, maar dat ze ook hobbyisten gaan bedreigen gaat mij toch wel iets te ver.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze kreeg ik.<P>Waar ze zich door laten leiden is het begrijp 'kennelijk' in artikel 326, de apparatuur of informatie moet 'kennelijk' tot het strafbare feit leiden ('een voorwerp of informatie, dat/die kennelijk is bestemd ... tot het plegen van het misdrijf'). dat betekent naar mijn bescheiden mening dat zodra een kaartje ofwel programmer in de buurt van een satelliet ontvanger of informatie er over staat, je zou kunnen stellen dat het 'kennelijk' hiervoor bestemd is.<P>Op mijn pagina stond alleen een uitleg over het programmeren met een goldprog en een jdm programmer, misschien moet ik het hele verhaal herschrijven naar 'de deur opener'. Zoiets als 'steek na het programmeren de kaart in de deur en kijk of je er alle sloten mee ontgrendeld hebt'. zoiets. Het is een beetje simpel allemaal...<P>De acties van meneer van engel doen mij een beetje denken aan de Katholieke Kerk van welleer, die het lezen binnen de kloostermuren hield, opdat 'Het Volk' nooit wijzer zou worden. <P>Het is een flauwe wettekst, maar ze is wel goed toepasbaar op wat hier gebeurd, volgens de letters is het heel moeilijk om iets te doen zonder strafbaar gesteld te kunnen wordne. Ik zie uit naar de jurisprudentie, en zo zijn er meer met mij, waarom denk je dat de procesdatum van de m**t is gesteld op December? ECHT niet omdat het zo druk is hoor, neen, in de tussentijd kunnen ze Armageddon prediken!<P>Wat mij trouwens opvalt is dat het email adres van 'onze' freek anders is dan die die in de quote van sat4all download staat!<P>Nou, het wordt afwachten tot december dan maar, in de tussentijd alleen heel goed oppassen wat je aan info verspreidt. Maar de dag dat de rechter m**t in het gelijk stelt, wordt accuut uitgeroepen tot Nationale Access Dag!<P><BR>-----Oorspronkelijk bericht-----<BR>Van: Freek van den Engel [sMTP:freek.vandenengel@canalplus.nl]<BR>Verzonden: vrijdag 12 januari 2001 16:25<BR>Aan: 'babylon@cable.a2000.nl'<BR>Onderwerp: onrechtmatige informatie op uw internetsite<P>geachte heer,<P>Hierdoor wijs ik u erop dat u via de door u onderhouden site<BR><A HREF="http://www.geocities.com/babylon-nl.geo" TARGET=_blank>www.geocities.com/babylon-nl.geo</A> informatie wordt aangeboden waarmee<BR>(mogelijk) zonder betaling/abonnement naar de programma's van Canal+ kan<BR>worden gekeken. Dit is strafbaar gesteld op grond van art. 326C(2)<BR>wetboek van strafrecht. Ik doel op oa uw items over de uitleg van de<BR>gold programmer software, het programmeren van gold cards, en de PIC<BR>Cards/JDM programmers.<BR>Ik verzoek u deze informatie per omgaande van uw site te verwijderen.<P>Hoogachtend,<BR>Canal+ Nederland BV<P>FH van den Engel<BR>legal Affairs dep't<P><BR>**********************************************************************<BR>This email and any files transmitted with it are confidential and<BR>intended solely for the use of the individual or entity to whom they<BR>are addressed. If you have received this email in error please notify<BR>the system manager and contact us. In that case we also request<BR>you to destroy the email and to neither use the contents or disclose<BR>them in any manner to third parties because the message may contain<BR>confidential information which may be protected under Dutch law.<P>This footnote also confirms that this email message has been swept by<BR>MIMEsweeper for the presence of computer viruses.<P>CANAL+ Nederland B.V.<P>Nu ook op Internet op <A HREF="http://www.canalplus.nl" TARGET=_blank>www.canalplus.nl</A><BR>**********************************************************************<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt op een krampachtige poging van C+ om een volledig debacle te voorkomen. Societé Europeenne de Controle D'Acces, dat is blijkbaar frans voor een doel zonder keeper. Switch Even Canal+ Aan, is dat de nieuwe naam? <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe begrijpelijk ik jullie reacties vind maar iemand te gaan pesten lijkt me geen goed idee.<P>Het is een kat en muisspel en laten wij dan diegene zijn die het volgens de regels het spel spelen en niet ons gaan verlagen tot wat ik allemaal al heb mogen horen de afgelopen dagen. Elke actie zal namelijk een reactie veroorzaken.<P>Ieder is groot en wijs genoeg om voor zichzelf de beslissingen te nemen die hij denkt te moeten nemen maar probeer bij het nemen van die beslissing kwaadheid plaats te laten maken voor gezond verstand.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens a.u.b. laten we stoppen met nodeloze kreten t.o.v de acties van C+ dit heeft geen zin,laten we er wel met zijn allen voor knokken dat dit board kan blijven bestaan,als een echt hobby board dus jongens van sat4all ik sta achter jullie....<P>Moet je een site sluiten doe dat dan breng jezelf niet nodeloos in de problemen.Echt de tijden zullen weer veranderen..<P>Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wie is er begonnen met zijn klanten te pesten met uren wachten op een dure telefoonlijn, formulieren waar je iets moet kruisen als je geen abo wilt en als je wilt dat ze je adres niet doorverkopen. Kom nou toch, ze hebben gewoon niet beter verdiend.<P>Natuurlijk is pesten flauw maar een lolletje moet kunnen vind ik. Die halve gek op ***geen-reclame*** die voor 25 gulden per maand alle canal's aanbiedt zulke figuren moeten ze pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens TeeBee,maar deze actie is hopelijk bedoeld om de handelaren aan te pakken.<BR>Het zou inderdaad ontzettend onverstandig zijn om hobbyísten te pakken met het oog op acties die C+ behoorlijk wat schade teweeg brengen.<BR>Acties die varieren tot het verspreiden van 4rusjes tot het opblazen van de uplink(s) zijn al aan de orde geweest :-)<BR>Maar ik denk dat deze actie gericht is tegen de handelaren en dat is misschien wel terecht<BR>.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...