Ga naar inhoud


Satfun closed?


Gast

Aanbevolen berichten


Da.Ru. is gewoon een doorschakeldienst die je kan gebruiken voor je eigen server die je bijv. via de kabel 24 uur per dag online hebt.<P>------------------<BR><I><B>Webmaster Satnerds</I></B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij UPC mag je dan misschien geen webserver draaien, maar bij Mxstream (ADSL)wel.<BR>Ik heb mij dus zonet maar eens aangemeld.<BR>Via HccNet 92.50 per mnd + 325,= voor een doe het zelf pakketje.<BR>We laten ons NIET kisten !!<P>B.W. <P>[This message has been edited by Bocky Wocky (edited 13-01-2001).]<p>[This message has been edited by Bocky Wocky (edited 14-01-2001).]

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teebee, valt samen praten over een bepaald onderwerp dat een bedrijf niet bevalt dan ook al onder illegaal? Ik dacht dat onze (grond)wet vrijheid van spreken, denken, meninguiting en zo garandeert. Geldt dat niet voor satelliet of is dat soms deelname aan een misdadige organisatie. Als er geen files staan lijkt dat me wel heel stug.<BR>Maar ik kan me vergissen natuurlijk.<BR>Hebben DVD en Software Hackers het toch maar een stuk makkelijker, ook op het net. Je ziet ze steeds weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig zijn ze weer tijdelijk terug jammer dat het meeste verloren is gegaan daarom heb ik het motto download wat je ziet want morgen kan het weg zijn dat zie je nu maar weer je kunt het makkelijker zelf wissen als dat je het niet meer kunt vinden<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 14-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...