Ga naar inhoud


bezoekje thuis?


Gast

Aanbevolen berichten

hi,<BR>nu ik die brief heb gekregen van firma X,dat mijn site moest worden gesloten,kan ik mij dan verwachten aan een ongewenst huisbezoek van de gerechtelijke politie?<P>------------------<BR>digital_sat_2000 is gestopt<BR>met haar aktiviteiten van sat<BR>op het i'net.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by digitalsat:<BR><B>hi,<BR>nu ik die brief heb gekregen van firma X,dat mijn site moest worden gesloten,kan ik mij dan verwachten aan een ongewenst huisbezoek van de gerechtelijke politie?<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Nee. Die bestaat niet eens. Wel is het mogelijk civuielrechtelijk conservatoir beslag te laten leggen op spullen (het wordt dan afwachten wat de beslaglegger doet, dan wel je ondereneemt zelf actie). Eveneens is het mogelijk dat de politie met een bevel tot huiszoeking in het gezlschap van een rechter-commissaris binnenvalt. Ik vraag me af of het OM daar veel zin in heeft.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JoostA<BR>Wat bestaat er niet Joost? de 'Gerechtelijke Politie'??? Hier in België wel;-)<P>Overigens kan er gemakkelijk door X een strafrechtelijke procedure worden gestart dmv een klacht bij het OM. Met een huiszoekingsbevel kan er vervolgens een huiszoeking plaatsvinden.<BR>Ik denk dat de kans dat je voor een 'illegale' website een huiszoeking krijgt heel klein is. Verkoop je daarintegen groene en gouden kaartjes, dan liggen de zaken anders. Zelf heb ik nog deelgenomen aan een huiszoeking ivm illegale kaartjes en ik kan je verzekeren JoostA dat de onderzoeksrechter gemakkelijk een huiszoekingsbevel zal geven, want die kent toch niks van de illegale-sat-praktijken;-)<P>Grtz<P>Grtz,<BR>Wimpie

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Wimpie:<BR><B>@JoostA<BR>Wat bestaat er niet Joost? de 'Gerechtelijke Politie'??? Hier in België wel;-)<P>(...)<P>Grtz<P>Grtz,<BR>Wimpie</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Yes, inderdaad bestaat "gerechtelijke politie" in Belgie wel degelijk. Maar ik werk in Nederland - smile.gif Verder heb je volkomen gelijk met het overige deel van je verhaal.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee, ge krijgt zelfs geen 'huiszoeking' als ge gouden kaartjes hebt. Met die kaarten kan men nog veel meer dan alleen sateliet spul programmeren. Als ge een snelle auto voor de deur hebt staan komen ze die ook niet in beslag nemen omdat u daar 240 km/h mee kunt rijden. Dat conservatoir beslag wordt alleen maar gedaan om handelaren te pesten. Op die manier zijn ze voor langere tijd hun voorraad kwijt. Verder probeert men een beetje schrik aan te jagen onder de hobbyisten. Mocht u ooit bezocht worden door degelijke lieden dan kunt ge die op den matrak trakteren. En dat meneerke uit Holland denkt dat hij wat van den wet weet. Wel nu, hij heeft een kaartje zonder Mr. van zijn naam dus hij zal wel van school zijn gestuurd zunne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...