Ga naar inhoud


Topic verdwijnt zo maar


Gast

Aanbevolen berichten

Binnen vijf minuten na mijn reactie op Pipo's : dat wil ik nog even kwijt, was het hele topic verdwenen, niet eens gesloten.<BR>Sorry, maar ik vind dit censuur en gezien de aard van het antwoord niet terecht.<BR>Benieuwd of dit mag blijven staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@BenBem <BR>Mijn excuses, de topic is verdwenen doordat mijn antwoord niet geheel het gebeuren rechtvaardigde,<BR>Neemt niet weg dat ik nog steeds kwaad ben op dit soort berichten, van de kant van Pipo.<BR>Aangezien dit tot een escalatie op de chat heeft geleid heb ik de topic gemoved ter beoordeling van mijn collega's.<P>Hopende je voldoende te hebben geinformeerd <BR><P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).

Link naar reactie
Delen op andere sites

O.K. is prima en misschien ook beter zo. Maar ik was op dat moment zo boos op die knaap, dat ik iets wilde schrijven. Na een nachtje slapen weer geheel kalm. Je hebt gelijk, het had misschien maar zo'n scheldtopic opgeleverd waar niemand iets mee opschiet. Wel was het beter geweest als je er even een mailtje aan gewaagd had om te zeggen dat en waarom je het topic verwijderd had. Maar nu weet ik het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...