Ga naar inhoud


Upgrade bootloader 5400z


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben op het moment mijn bootloader aan het upgraden van versie 2.00 naar 2.01 en volgens beschrijving duurd dit gemiddeld 10 tot 15 min ik zit op dit moment al een uur te wachten maar de machine boot nog steeds niet, wat kan ik het beste doen blijven wachten? Ik heb overigens de Aplicatie en de CA ook vervangen hiervoor naar 3.02 p en 2.29 en dat ging echter probleemloos. Ik heb de machine na de Aplicatie upgrade aangesloten en alles werkte prima alleen nog steeds geen allcam (het probleem eerder vermeld in dit forum), vervolgens weer een master reset uitgevoerd en nu dus de bootloader aan het upgraden....(hopelijk is het probleem daar wel mee verholpen)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de boot loader opnieuw inlaadt kan je het beste direct de receiver weer uitzetten nadat de boot loader is ingeladen (stroom eraf) dan laadt je de compress Application in de 3.02 bv Als deze niet starten wil met uploaden weer even stroom eraf en weer aan en normal zal hij beginen met het laden van de appl. Als deze klaar is zal je zien dat hij zelf weer opstart en dan een master reset.

 

Als er nog problemen zijn dan meldt je het maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu gelukt met het upgraden alleen ik kan nog steeds geen fun kaartje laden in de fortec star 5400z met bootloader 2.01, applicatie versie 3.02p en CA versie 2.29, ik heb ook al diverse andere applicatie versie uitgeprobeerd 2.21/2.23/2.25 maar geen van alle werkt. Nu las ik dat je met applicatie versie 2.26 wel de kaartjes kan lezen maar deze kan ik echter nergens vinden ook niet bij fortec dus als iemand deze versie heeft of weet waar deze te krijgen dan zou je me daar een groot plezier mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de 6-1 files neemt voor de hyundai werkt het zonder problemen, als je een 6-1 file neemt voor magic werkt het niet (goed). En ,mischien overbodig, de chip naar beneden van de fun, je bent de eerste niet die dit over het hoofd ziet.

Het ligt in ieder geval niet aan de versie sw die in de receiver zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...