Ga naar inhoud


ad300ip viacc+seca2


grenszuuker

Aanbevolen berichten

Heb een echostar ad300ip. Inmiddels voorzien van de laatste v800 software echter het probleem is dat als de ontvanger aangezet wordt hij continue blijft zoeken naar de aston module waar mijn seca 2 kaart in zit. Als ik even de cam eruit haal en terug insteek dan is alles opgelost. Het is echter wel vervelend om dit iedere keer te moeten doen. Overigens de aston is een 1.05. Wie weet er een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn echostar 3000ip wou ook niet goed samenwerken met de aston 1.05, de 1.03 daarintegen lijkt het wel helemaal goed en zonder problemen te doen, althans bij mij.

 

Als je nog een 1.03 hebt of iemand kent die er nog zo een heeft zou je dat eens kunnen proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, heb een echo ad 3000 ip software versie 900 met aston 1.05 werkt perfekt met seca 2, zou als ik jou was ook even nieuwe software laden.

groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Happy surfer

 

Software 900?? op een AD3000ipvcs?? Dat bestaat toch niet? Ik heb zo'n deco met s/w beta 804! Aston 1.05 met Seca2 kaart werkt perfekt. Heb ook nog een MM 1.04 (gemodificeerd)met Fun4 erin (in slot 1). Werkt ook perfekt.

 

Of vergis ik mij?

 

Shwood

Life is too short to drink bad wine...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...