odul Geplaatst: 7 mei 2003 Delen Geplaatst: 7 mei 2003 Aangezien mijn actuator waarschijnlijk stuk is ( motor en of reed ) heb ik me maar bezig gehouden met nieuwe humax software in te zetten , nml TuxOn2.3 nl. Dit zou moeten gelukt zijn ... Hip Hip Hoera. Ik heb mijn schotel op Thor vastgezet met een stuk hout , 96 % signaal. Ik zie al een andere achtergrond dus... Nu de volgende stap. Ik zal nu ook om optimaal gebruik te kunnen maken van de nieuwe software , nieuwe setting en een nieuwe PMC lijst er moeten inzetten ? Die setting is dit het gemakkelijkst met humbox of met SE-oak waar ik ook een nederlandse menu optie heb als ik me niet vergis ? De pmc-lijst via pmc-edit ? Kies ik voor de settings van PET123 of Joske . Geven ze beiden de voorkeur om $anal+ op nr 1 te zetten evenals de Nederlandse zenders ? Ik heb een draaibare op stelling , nu op dit ogenblik niet maar in de toekomst gaat dit wel weer in orde komen. Kies ik voor draaibaar 45 oost - 45 west of voor de 32 satposities en wat is eventueel het verschil. Mijn dag kan al niet meer stuk na het lukken van het plaatsen van de software , maar er kan - mag altijd nog ietsje bij. Dank aan iedereen die in het verleden ook maar enige bijdrage heeft geleverd voor deze verwezendlijking. Geel , Stad in de Kempen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen