Ga naar inhoud


Satelli Fun Board terug gesloten?


Gast

Aanbevolen berichten

Heb zoëven geprobeerd, maar kan de nieuwe site van het Satellite Fun Board terug niet bereiken.<BR>Ik krijg steeds de melding "404 - Page not Found" en dan een boel Banners.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pas maar op,<P>dit cadeautje kreeg ik:<P>The firewall has blocked Internet access to your computer (ICMP Echo Request ('Ping')) from blablabla.blablabla.com (bla.bla.bla.bla).<P>Time: 19-1-01 13:32:24<P>U is gewaarschuwd!<p>[This message has been edited by admin (edited 19-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@appien, die reklame balk is volgens mij van <A HREF="http://www.da.ru" TARGET=_blank>www.da.ru</A> en die hoeft voor ons niet weg.<P>@digidirk, foutmelding was bij ons bekend, maar het is niet echt slim van je om hier nu maar weer complete server namen en ip adressen te gaan posten die je toevallig in die errormelding tegen komt. Dat getuigt niet echt van slimheid.<BR>C+ is namelijk nog niet zo slim dat ze die link kunnen leggen.<P>Wat betreft die blocking, dat betreft dus jouw eigen firewall die de zaak blokkeert dus dat ligt aan de instellingen daarvan. smile.gif<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

I'm sorry,<P>was niet de bedoeling om iemand in de problemen te helpen, laat staan C+ de helpende hand toe te steken,<P>dacht even dat derden een geintje uithaalden met jullie site en wilden inbreken in mijn pc. Daarom meteen de foutmelding van m;n firewall d'r op gepleurd...<P>En over slimheid gesproken,<BR>I'm not as smart as my name suggests<P>Gruss Gott,<BR>Digidirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja,<P>Natuurlijk blokt mijn eigen firewall pogingen van anderen om op mijn pc te komen<BR>daarom heb ik juist zo'n ding er op zitten...<P>I don't like to be 'pinged'<P>Gruss Gott<BR>Digidirk<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha! Security, oh daar weet ik ook wel iets van.<BR>Kan ik jullie wel wat tips over geven.<BR>Pingen is niet zo erg, tegenwoordig heb je voor windows 95 patches zodat je niet meer geping-flooded kan worden, naja, kan nog wel maar dat gebeurt nauwelijks meer.<BR>Wat wel erg belangrijk is, is dat je in elk geval uitgaand (en liefst ook inkomend voor alle zekerheid) je UDP poorten 135, 136, 137, 138 en 139 afsluit op de kaart/adapter die je verbinding met internet verzorgt.<BR>Daar gaat alle netbios verkeer over heen (en dus ook passwords en directory's etc). Erg hack gevoelig.<BR>Een goede firewall zoals Norton sluit dit standaard al af.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...