degas Geplaatst: 11 mei 2003 Delen Geplaatst: 11 mei 2003 ik zie de laatste dagen vanalles staan over de ondersteuning voor een dvd/cd speler. is er al iemand die er iets heeft ingebouwd en op welke manier ? kun je de harddisk blijven gebruiken ? geeft dit geen problemen met de voeding ? komt dit op 1 ide kabel ? welke moet master welke slave ? en is de dvd ondersteuning niet bruikbaar vanaf de harddisk ? ( ik bedoel dat ik de fob files op de harddisk zet en vanaf daar afspeel ) het zijn een heleboel vragen maar ik denk dat door de dvd ondersteuning de dreambox NOG mooier word. misschien dat ze bij dream multimedia eens serieus willen kijken naar goede mpeg1 en 2 , divx en dvd ondersteuning vanaf de harddisk dat zou helemaal super zijn. gr degas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 mei 2003 Delen Geplaatst: 11 mei 2003 Zie hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 mei 2003 Delen Geplaatst: 11 mei 2003 Ik denk dat het met het stroonverbruik mee zal vallen aangezien ze een laptop dvd hebben gebruikt en zoals je weet is de voeding van een laptop ook beperkt. Op de foto's op dat forum kun je zien dat ze geen externe voeding hebben gebruikt. Ze hebben de bestaande voeding verdeeld. Ze hebben de DVD als slave ingebouwd zo te zien. Ze hebben ook enige aanpassingen gemaakt om de kabels aan te kunnen sluiten. Hoe ze dat precies gedaan hebben weet ik niet. Kijk idd ff op dat forum als je meer wilt weten. Greetz! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen