Gast Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Alle beste satters. Vandaag heeft topfield nieuwe firmware uitgebracht voor de TF4000. Download hier
Murdock Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Let wel op: Haal eerst de CI uit de ontvanger, plaats de kaart in de CI en schuif de CI terug op Bijvoorbeeld Nederland 1. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 @Murdock Dus als ik je goed begrijp moet met deze update een actieve Seca2 kaart aanwezig zijn om hem goed te laten verlopen ? Als ik deze handeling verricht (Ci eruit, CI + kaartje erin) doet mijn Seca2 kaart het in mijn toppie, dus ik hoop dat NA deze update het geschuif niet meer nodig is ? ;-)
Murdock Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Als hij eenmaal zo geplaatst is is er niets aan de hand, dus ook niet na standby of harde reset, alleen als je de kaart een keer uit de CI haalt moet je hem op die wijze weer plaatsen... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen