Ga naar inhoud


Sat4All gehackt?


Gast

Aanbevolen berichten

Wat is er nu gebeurd???<BR>Als ik m'n rechtermuisknop wil gebruiken krijg ik de bijdehante mededeling dat m'n knop gejat is, wat is dit nu weer voor waanzin!! Ik wil die knop gebruiken!!!!!!<BR>Wat voor olfert heeft dit bedacht!!!<BR>Als ik een link zie, wil ik die openen in een nieuw venster, met die knop dus!<BR>Als ik iets lees wat ik wil bewaren moet ik kunnen selecteren, kopieren en plakken, shit!<BR>Wil niet !!<BR>Wie van de handige jonges onder ons doet hier even wat aan??????<P>Swieberd zocht en was verbaasd (verdwaasd).<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sat4all is niet gehackt hoor er zit gewoon een scriptje in dat als je op je rechter muis knop klikt die melding krijgt. Als je een scroll muis heb klik je op het wieltje, ingedrukt houden en dan rechter muisknop indrukken werkt het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe jullie knippen en plakken, maar ik selecteer gewoon met m'n linker muisknop.<BR>Selecteren, CTRL C =copy, CTRL V =paste.<BR>Nieuw window openen met link?<BR>Probeer het nog eens met de shift knop ingedrukt. Eureka...!<BR>Offline lezen? File, save as XXX.html<BR>Windows deel 1 (grapje).<BR>B.W.<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is er het enige verandert bij sat4all en dat lijkt me een begrijpelijke stap...immers met de rechtermuistoest wordt er veel meer gegevens duidelijk voor iedereen dan alleen maar de functie kopieren/plakken...<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook waardeloos... ik moet nu door alle pagina's heen, terwijl ik met open in new window voorheen netjes de categorie lijst liet staan.. nu moet ik back naar de vorige pagina en dat kost zeeen van tijd, zo snel is deze site niet!!<P>bovendien zie ik persoonlijk het nut er niet zo van in...<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dus nog maar niet te praten over wat er gebeurd als je een reply hebt gepost :-(((<P>zoals ik dus daarnet ervaarde :-(((((<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog meer klachten? smile.gif<P>We willen hiermee voorkomen dat internet newbies als Freek van den Engel hier informatie zien waar ze niets mee kunnen smile.gifsmile.gif<P>Nee de werkelijke reden is dat we graag willen dat iedereen via <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> hier binnenkomt, want anders krijgen we weer honderden mailtjes als we hier weer eens een link veranderen en mensen niet meer op de site kunnen omdat ze niet begrijpen dat ze <A HREF="http://www.sat4all.com/index2.htX" TARGET=_blank>www.sat4all.com/index2.htX</A> of <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimate.cgX" TARGET=_blank>www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimate.cgX</A> als favoriet hebben opgeslagen.<P>Je wil niet weten hoeveel 'domme' vragen wij hier in 1 jaar hebben gekregen.<p>[This message has been edited by admin (edited 19-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen klachten.<P>Ken de site pas een week. Moet zeggen dat die Martin Brice met team een aardige site hebben opgebouwd. Geen klachten dus, maar lof.<P>Ga dit weekend voor het eerst goldproggen, kan daarna pas een 'echt' rapportcijfer geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vind ik het erg jammer!<BR>Weegt dat nu echt tegen mekaar op, het alle gebruikers moeilijk maken omdat een aantal domme vragen stelt? Op domme vragen hoef je toch niet altijd te antwoorden?<BR>Oke, die andere oplossingen werken wel, maar het blijft lastig. Vooral een extra venster, je moet dan wel een scrollmuis hebben. Die van mij geeft een symbooltje als ik op het wiel druk en de rechter knop werkt dan niet. Ik moet dan eerst voorzichtig het wieltje ingedrukt een tikje verdraaien en dan werkt de knop weer.<BR>Maar goed, ik neem aan dat degenen die dit hebben bedacht een weloverwogen besluit hebben genomen, en leg me er maar bij neer (heb ook weinig keuze), het zal wel wennen.<BR>No hard feelings (zoals de fransen zeggen).<BR>Admin, bedankt voor de uitleg.<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Swieberd,<P>'Domme' vragen stond tussen aanhalingstekens omdat het niet echt als DOM bedoeld was.<P>Werkt het trucje met eerst linkermuistoets (vasthouden) en dan rechtermuistoets niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verhip, dat werkt ook!<BR>Had ik even gemist hierboven.<BR>Dat van die "domme" vragen was wel overgekomen, is al vaker besproken hier.<P>Swieberd zocht en leert steeds meer!!<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...