Ga naar inhoud


Elke CI receiver kan aan PC gekoppeld worden!


Aanbevolen berichten

Met de volgende PCMCIA module via USB....

 

Brainwave Multimedia Joker

 

prod_acc_pcmcia_card.jpg

 

Citaat:
PCMCIA - Card for Digital Satellite Receiver with Common Inter-face for the connection of PC or Notebook through USB. Use your PC or Notebook for storage of TV- and Radio programs of your digital satellite receivers (with Common Interface) with the help of the Brainwave Multimedia Joker.

 

 

 

features:

• Receiving of digital satellite programs on PC or Notebook

(TV, Radio, data)

• Recording of TV-programs at PC/Notebook

• Playback at PC (MPEG Software-Decoder)

• Playback via digital satellite-CI- receiver

• DVD Hardware Engine (Playback of DVD movies via

digital satellite-CI-receiver on your television

 

Customer-price about 100 EUR. Avialable in 2003.

Further information is following...

 

 

http://www.nichimen.de/sat/html/prod_access_pcmcia_card.htm

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


LOL!

 

Als of de duvel dr mee speelt, ik kwam een tijdje geleden op mn bureau een PCMCIA Netwerkkaartje tegen en vroeg me al af in hoeverre CI geschikt is voor het aansturen voor dergelijke kaartjes.

 

Het is dus schijnbaar TOCH mogelijk. Interessant...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste wordt deze module zover mij bekend nog niet verkocht (hij ziet er ook niet uit alsof ie al geproduceerd wordt).

 

Verder zal een gewone PCMCIA netwerkkaart of USB module niet in een CI slot werken, en ik weet ook niet of dat met aanpassingen mogelijk zou zijn, ik vermoed van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoedt dat de PCMCIA kant van deze CAM gewoon "zoals altijd" in de receiver geplaatst moet worden maar dat de andere kant naast een smardcard ingang ook een aansluiting heeft voor op de PC. Zo vreemd hoeft dat allemaal niet te zijn als je weet dat je receiver digitale mpeg2 streams vanaf die CAM krijgt aangeleverd wanneer je naar een gecodeerd kanaal kijkt. Het sturen van dezelfde mpeg2 stream via een USB2 uitgang aan de voorzijde van de CAM is dan nog maar een klein kunstje lijkt mij. Het wordt pas een probleem als je de Free to Air streams wilt doorsturen naar je PC via die CAM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook zijn dat deze module naast een CA Module met smartcard komt te zitten maar dat betekend wel dat elke CI-receiver in staat moet zijn om het digitale MPEG2 stream via de Common Interface door te zenden naar deze module. Het zou wel handig zijn daar je je PC dan als video recorder kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...