Ga naar inhoud


meer info


Gast

Aanbevolen berichten

De kaart die ik heb is een 1.2 een blauwe kaart met multichoice op druk, het is een kaart, waar nog een abbonnement op staat, tot een deze dagen dan is het voorbij .Dus de kaart is niet gerepareerd of wat dan ook .In de het lijstje van idon 00 staan diverse dingen ik neem aan dat dit de key en date is die ik hier zie maar als ik de fff3 of fffe of fff9 in wil laden een voor een natuurlijk dan zie ik dat de card wordt geladen ,want het rode lampje van de phoenix knipert en met uit lezen het zelfde verhaal ,dus de kabel zo goed moeten zijn zo je zeggen .Ja wat zo ik verkeerd doen of wat doe ik niet ,ik zit al een enige tijd met dit probleem ,maar die zijn er om opgelost te worden PS, als je de chid veranderd zoals fffe moet je deze toch kunnen zien in de lijst van idon 00 <P>Thank 4all

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eerst of je de kaartgegevens allemaal zien als je op connect drukt.<BR>Ga als dat het geval is naar erweiterte programmierung en ga naar CID's.<BR>Druk op ID00 on en voer fffe in en druk op enter.<BR>Doe hetzelfde met fff3, en fff5.<BR>Als de channel id's nu niet zichbaar worden is de kaart duidelijk niet in orde.<BR>Ik raadt je aan dan bij iemand langs te gaan die wel precies weet waar ie mee bezig is, daar het probleem dan via het board lastig op te lossen is.<P>Wat je ook kunt doen is volgende crd laden.<BR>Hier wordt de key 02 voor c+ en de juiste cid's geschreven.<BR>Als het dan nog niet werkt dan..........<P>01 01 00 00 00 1e C3 s0 00 18 5f cc 72 00 98 73 09 7d 74 7A AA 75 17 51 5f 03 76 9e 00 s1<BR>01 01 00 00 00 2B 03 P2 00 25 51 06 FF F5 00 00 FF 00 51 06 FF F3 00 00 FF 00 51 06 FF FE 00 00 FF 00 51 06 FF F0 00 00 FF 00 s1<P>succes,<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 08 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sat4all<BR>ik ben weer aan het klo....... geweest maar ik heb gedaan wat je mijn hebt uitgelegt.<BR>ik drukte op idoo aan toetste hier fffe de gebruikelijke 2 byte code die je in moet vullen en druk dan op ok nu begint de phoenix te ratelen bij signature status zie ik allemaal leters en cijfers voor bij razen , dan nu bij de status krijg ik de tekst ,(channel id check afgesloten) Log date zie ik ook steeds veranderen eerst 0000.log en dan 0001.log t/m 0004.log aan toe .Ik heb de complete file die je mijn heb gegeven tragten er in te krijgen maar nee hoor .ik heb dit gekopieerd en in het vakje geplaats bij Mil en Crd maar ook daar geen resultaat . Ben ik nou zo ....... of .<P>wie zo mijn hier nu meer mee kunnen helpen ik woon in de regio a,dam mijn e.mail is c_irdeto@hotmail.com<P>Wie o Wie kan mijn helpen .Ps ik ben niet van een of andere instelling dus wees niet gevreest

Link naar reactie
Delen op andere sites

that's the spirit!<BR>Laadt niet alleen z'n kaarje maar vertel m ook hoe ie het zelf kan doen.<P>Groeten,<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou ik ben verast door de aanbiedingen ben ik erg blij mee, Roterdam lijkt mijn het meest dicht bij of moet iemand anders zich aanbieden die dichter bij a'dam woont , maar ik denk maar zou ben al blij hier mee dus die persoon uit roterdam geef even je email door op c_irdeto@hotmail.com dan kunnen we een afspraak maken ,en mijn tel nummer door geven dat werkt wat sneller ,als je mijn nog wil helpen ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...