Ga naar inhoud


Topics moeilijker toegankelijk?


Gast

Aanbevolen berichten

Nu ik toch aan het "zeuren" ben over dit prima board (niet sarcastisch bedoeld!), ik worstel al een tijdje met een klein probleem.<BR>Zo ongeveer sinds dit board een ander uiterlijk heeft gekregen moet ik soms meerdere keren op een topic klikken en lang wachten voordat hij overschakelt. Ook bij het plaatsen van een topic moet ik soms meerdere keren terug en weer opnieuw klikken om hem te verzenden. Vroeger had ik dit probleem niet. M'n grote vraag is nu ligt dit aan mij (m'n pc) of zijn er meer mensen die hier last van hebben?<BR>Ik werk met een PIII/500 en IE-5.0<BR>Wie weet een oplossing?<P>Swieberd prutst en blijft verder prutsen!<P>Groetn Swieberd

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook het zelfde probleem, als ik op een topic klik dan krijg ik 1 op de 3 keer een foutmelding en soms duurt het inderdaad erg lang voordat de topic wordt geopend. Ik gebruik overigens IE5.5 NL voorheen had ik 4.0 en had min of meer dezelfde problemen. Ach ja! met een kleinbeetje geduld kom je er wel, maar mochten er wel oplossingen zijn dan horen we dat graag hé, Swieberd!<P>Makli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde probleem, maar niet op tijden zoals nu, 00.40 uur. Gaat nu allemaal heel vlotjes net als een groot deel van de dag. Een klein voordeel van een eigen bedrijf hebben. Ik denk dat er gewoon vanaf de latere namiddag tot een uur of elf teveel bezoekers zijn. Bovendien is het in de U.S. dan midden op de dag en zal de server mogelijk ook voor andere zaken gebruikt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan. Zelfs een ping of trace naar de server lukt meestal niet !! War is er gewijzigd op communicatieniveau??<BR>Is SAT4ALL naar een andere server verhuisd voor de Heer Freek Van Engelen (of zoiets) van C+ met zijn L(v)oze bedreigingen ??<P><BR>Groeten;<P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets veranderd, behalve het feit dat sat4all zo´n 1,6 miljoen hits per 14 dagen heeft en er op sommige momenten van de dag zo´n 80 gebruikers tegelijkertijd van het Nederlandse en internationale board gebruik maken.<BR>Als je bedenkt dat deze server op een Pentium III 800Mhz loopt en op een striping raid 0 configuratie (lekker snel dus) en een CGI Perl bulletin board de processor behoorlijk belast is het niet vreemd dat er af en toe (maar wel steeds vaker) problemen ontstaan.<P>Wij zijn afhankelijk van giftes en sponsoren die de server ruimte voor ons financieren.<BR>We hebben er alles aan gedaan om de traffic op de server waarop de boards draaien zo laag mogelijk te houden, maar meer zit er gewoon niet in.<BR>We hebben de java buttons er alk uit gegooid (zie nieuwe webpage layout) en de flash pagina staat op een andere server.<P>Zolang we op deze server moeten blijven draaien, zullen deze problemen niet opgelost kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ook dan maar.<BR>Het probleem speelt inderdaad sinds de nieuwe look (ziet er overigens goed uit) van Sat4all. Ook hier 1 op de 3 keer timeout meldingen. page not available.<BR>Heeft vast te maken met de hoeveel verkeer op het tijdstip van de dag. smorgens weinig problemen.<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het probleem niet erger geworden dan het was - eerder zelfs minder denk ik. Maar dat kan natuurlijk ook weer liggen aan de provider die ik gebruik. Kortom: gewoon mee leven. Heeft weinig of niets te maken met de nieuwe opmaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...