Ga naar inhoud


Nieuwe MC kaart 000200/000100 krijg ik niet aan de praat


Gast

Aanbevolen berichten

Twenthe: 02 mei 2000<P><BR>Hallo,<BR>Ik ben al een maand bezig met het aan de praat krijgen van mijn MC kaart.<BR>Ik heb alle anleitungen van Reevox, Katzenhai2 mastercrd enz doorgelezen en ik kom er maar niet uit.<BR>De strings die de duitse vrienden uitleggen zijn allemaal gebazeerd op de C kaarten en niet op onze 0 kaarten die eveneens ACS versie 1.2 zijn alhoewel de duitser ook versie 1.4 3.82 en 3.83 hebben.<BR>De string zijn allemaal uitgelegd op een handelskey die bestaat uit:<BR>HexSerial Prv.ID Prov. Masterkey Signature en datum.<BR>PlainMasterkey bestaat uit: Prov-Groep Prov Key11 Plainkey datum <BR>CHID(7530). Allemaal gericht op P***W***.<BR>In die handleiding gaan ze dan ook ieder keer over op andere voorbeelden maar behouden bij de uitleg niet dezelfde voorbeeld gegevens, zodat het voor beginnelingen het alleen maar moelijker wordt en hierdoor vele kaarten door de beginners naar de kloten worden geholpen.<BR>Ik vind dan ook dat deze handleidingen van Katzenhai2 en Reevox niet volledig in elkaar is gezet, maar gewoon een puzzel is.<BR>De string van de duitse kaart is verschillind tegenover MC 0 kaarten.<BR> <BR>Het is jammer dat ik nietr duis kan schrijven ander had ik dit op de duitse site forum deze mededeling gezonden.<P>Nu waar het oom gaat.<BR>Ik heb een kaart met bv. HexSerie 27DFXX en de hieronder vermelde Masterkey en PlainMasterkey die ik heb gescand met Masterlog.<P>Op de kaart staat de Provider ID00 op 000200 en de datum op FFFF<BR>Provider ID10 staat op 000100 en eveneens staat de datum op FFFF.<P>De Masterkey en Plainmasterkey zijn opgemaakt en niet de werkelijke key van<BR>mijn kaart.<P>Masterkey<BR>27DFXX 00 05F4XX 007B574A0533B879C1 129DE49AC4<P>PlainMasterkey:<BR>05F4 00 0290XXXXXXXXXXX6979 04DD<P>Deze CRD file heb ik met het bekende programma CardWizard 1115 naar de kaart geschreven maar geen beeld.<BR>Ik gebruik een Phoenix programmer.<BR>CardWizzard geeft een Calc.Err. En de CardWizzard 1116 geeft geen Calc.Error.<BR>Deze kaart is nog nooit gebruikt en dus nieuw.<BR>Wie kan mij helpen en dan uiitleggen hoe ik de CRD file precies moet schrijven vanuitgaand van de hier omschreven Master en PlainMasterkey?<BR>Van onze First Dutch Satelliteclub Europe (FDSE) hoeven wij niks meer te verwachten waarvoor de club in het beginsel wel was voor opgericht en krijgen we geen informatie over deze hobby.<P>De CHID heb ik op FFF3 staan, dus Canal+. Ik kan daarna als de string later werk de overige via CardWizzard openen.<P>Wie kan mij Helpen?<BR>r0<BR>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX<BR>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX<BR>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX<P>Gaarne snelle reactie.<BR>Moppy<P>------------------<P>============================================================================================<BR>Webmaster: schrijf volgende keer je naam en telefoonnummer er ook nog even bij! (zal canal+ wel leuk vinden!!!!!)<BR>GEEEEEEEEN HExSERIAL POSTEN!!! ALTIJD 1234xx<BR>============================================================================================<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 02 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moppie:<P>Als je een kaart hebt die op 000200 staat betekent dat dat OF voor die kaart geen masterkey wordt uitgezonden OF het ding nooit in een ontvanger is geweest.<P>Nooit je hexserial posten want dat is uniek en daaruit zou men kunnen afleiden wie je bent. (tenzij de kaart niet is aangemeld)<P>Je kunt me je hexserial mailen (of alleen de eerste 2 bytes)(mosc_card@hotmail.com) dan kan ik kijken of je masterkey "bestaat"<P>Er zijn nog andere mogelijkheden om je kaart aan te zetten als er geen mk wordt uitgezonden.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartje omdat hoop gegevens door de Webmaster zijn weggehaald en omdat de HexSerial met Providerindentificatie gewoon is opgemaakt en in werkelijkheid niet bestaat is het voor anderen die dit forum meeleest dan ook heel moelijk om van hun hobby resultaat te maken.<BR>Maar in iedergeval heb ik U maar ge-Emaild.<BR>De kaart is niet geregistreerd en is een 000200 kaart waar ik niks kan ontvangen.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kaartje Ik heb U een en ander wat uitgelegd. Kijk even in je elektronische postbus.<BR>Ik heb de kaart aan de praat gekregen en alles werkt prima. Doorzetten en niet opgeven.<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...