Ga naar inhoud


een open BrieF


Gast

Aanbevolen berichten

dit bericht is opgestelt uit een plaat die ik hoorde ergens op een zender en ff vertaalt voor de HEER Freek van den engel <P><BR>Meneer freek van de engel wanneer u weer op internet zit te surfen en weer een key page op te sporen EN onschadelijke te maken<BR>moet u Weten dan wij (zogenaamde) hobbypiraten u niet haten <BR>Wij begrijpen dat uw u werk en plicht moet doen en dat is nu eenmaal de hobbyiesten dwars te zitten<BR>maar 1 ding begrijpen wij niet goed,waarom worden wij als zeer gevaarlijke boeven behandeld wanneer U een inval doet, wij zijn toch geen bandieten die een bankberoven ,vrouwen aanranden ,mensen gijzelen of politieke misdrijven plegen<BR>nee WIJ zijn GEWONEN mensen ,Die geen Vlieg kwaad doen alleen te kijken naar de ongecodeerde signalen waar wij behoefden aan hebben in een taal die ze zelf spreken of verstaan<BR>Wij zijn toch niet slecht omdat We dat eens willen bekijken meneer Freek van den Engel <P>Freek Van den Engel wanneer u weer in je auto stapt met alle die inbeslag genomen apparatuur naar de volgende klant (winkel)<BR>Zet je auto dan eens aande kant en denk dan eens lang en diep na als MENS<BR>wat ons toch bezield om die kanalen te willen zien waar zoveel mensen gelukkig mee zijn <BR>En de jongens van canal+ in Hilversum weigeren dit gewoon want wij als BETAALDE kijker wat gelukkiger te maken <BR>en zonder inspraak krijgen wij constant de zelfde films te zien (en daar gaat het niet om) <BR>is dat eerlijk en democraties Freek van de engel <P>Meneer freek van de engel wanneer u weer op internet zit te surfen hoor ik je zeggen daar heb ik niks mee te maken <BR>NEE u kan goed praten je houdt niet van onze hobby (dat heb je zelfs al eens gezegt)<BR>Toch moet u bedenken dat je allang een verkeerde hobby hebt gekozen <BR>U zal met uw zwaarbewapende politie eens de echte Criminele moeten pakken in Hilversum die <BR>daar zitten van ons GELD daar zit het woordploeg van het KWAAD meneer Freek van den Engel<BR>ach, maar dat weet je toch zelf ook al<BR>Als er in Hilversum Mensen zaten die een hart over hebben voor de hobby en hun prijzen NIET aan ons op te dringen <BR>dan waren er geen keypages geweest <BR>en ook niet een in wanhoop geschreven open brief meneer freek van den ENGEL <BR> <P>[This message has been edited by tester (edited 28-01-2001).]<p>[This message has been edited by tester (edited 28-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vindt het allemaal een beetje raar. Omdat ik een CI tuner heb, "mag" ik FL100 betalen voor de kaart om naar de publieke omroepen te kijken, daar waar ik jaren kijk en luistergeld voor heb betaald. Kijk, dan steken ze die kaart maar in hun k**t, maar ik betaal geen 100 ballen daarvoor. Als ik een abo wil voor c+, dan ben ik FL60 kwijt. Dat wil ik best doen, maar aangezien de programmering van C+ dermate belabbert is, is die FL60 weggegooid geld. Met een draaibaar setje kun je genoeg voetbal zien. Toen sky begon op astra in 1988, zonden ze sky movies 4 maanden ongecodeert uit. Dat was toen een mooie zender, veel films, die maar 1 keer op dezelfde week werdt herhaald. Daar kan C+ een puntje aanzuigen. Ik kijk met een zelfgemaakte kaart omdat ik het niet waard vind om die jongens van C+ in een nog grotere mercedes te helpen. Ik kijk niet eens meer naar C+. Nee C+, dan moet er heel wat veranderen. Kijk eens op andere boeketten, daar kun je heel wat van leren. En de nederlandse omroepen zouden hun eigen weg moeten gaan. Dan is het eerlijk en trekt BULLET z'n beurs en betaalt. Niet eerder...<BR>Groeten BULLET!<P>[This message has been edited by BULLET (edited 28-01-2001).]<p>[This message has been edited by BULLET (edited 28-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bullet<BR>Je kon het niet mooier verwoorden.Het is overigens geen f100.- maar f136,50 voor een kaart waarvan de productiekosten waarschijnlijk niet hoger liggen dan f5.-<BR><P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem<P>=What's in a Name? =

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik zag in een folder van premiere uit duitsland dat je voor 54,95 DM, per maand een abbo krijgt op het complete pakket van hun, iets van 30 zenders ofzo<BR>dit in vergelijking met *anal+, die armzalige 2 of 3 flutzendertjes voor iets van 60 piek per maand ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat bedoel ik nou!! C+ probeert rijker te worden van mensen die niet zo gelukkig zijn om een kabelaansluiting te hebben en toch naar de Nederlandse zenders te willen kijken. Allerlei akelige regeltjes voor mensen die gewoon naar Paul Witteman in Nova willen kijken. Rijker worden over de rug van deze mensen door ze moeilijk ogende contracten te laten invullen waardoor deze mensen aan een duur servicepakket vast zitten waar ze niets aan hebben. En perfecte voorbeeld van witte boorden criminaliteit.<P>Ik vraag me zelfs af wie nu de grotere criminelen zijn. Mensen die kaartjes voor privegebruik vrijschakelen of deze geld overtrogelende witte canal + boorden in Hilversum die over de rug van oude omaatjes en opaatjes die niet goed konden omgaan met het moeilijke Canal + contract en nu voor niets elk jaar 35 piek moeten betalen voor service die niet gegeven wordt en waarvan die witte boorden nu in de nieuwste Mercedes rijden en het geld dus niet gebruiken om het produkt canal + te verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we ons toch niet zo druk maken om wat ene meneer van Engel allemaal doet of niet doet. Die man moet ook zijn brood verdienen en wat mij betreft mag hij gerust de handelaren aanpakken die schaamteloos ons hobbywerk stelen en daar ruimschoots van profiteren !<BR>Anderzijds, indien canal zich overigens verplicht ziet deze man een (waarschijnlijk dure) boterham te betalen, dan blijkt daaruit toch wel duidelijk onmacht en dat ze niet in staat zijn iets aan hun systeem te veranderen. En dat is toch goed nieuws, niet dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe drukker iedereen zich maakt over die 'gevallen' (van den) Engel, hoe prettiger hij het waarschijnlijk vindt. Kan ie in ieder geval aan zijn baas laten zien dat ie werkt voor zijn centjes.<P>Als we nog een tijdje over hem blijven schrijven wordt ie straks nog beroemder dan Michael Jackson of Britney Spears.<P>Ik ben van mening dat een beetje tegengas van Canal+ geen kwaad kan. We zijn toch immers hobbyisten. Als er niets zou gebeuren zou de lol er snel vanaf zijn.<P>Ik moet toegeven dat het aanbod van de buitenlandse zenders er een stuk beter uitziet, maar helaas leven we maar met 16 miljoen mensen in Nederland en kan ik wel begrijpen dat je voor 20.000 abonnees geen 16 canal plussen in de lucht kan houden.<P>Ik kan wel begrip opbrengen voor de acties van Canal+. Het blijft natuurlijk niet legaal, feitelijk diefstal, om gratis naar hun product te kijken. Daardoor missen ze inkomsten.<P>Ik vermoed dat geen enkele ondernemer het fijn zou vinden als er gratis van zijn of haar diensten gebruik wordt gemaakt. Ik denk dat het te vergelijken valt met het stelen van een brood, waardoor de bakker dat brood niet kan verkopen.<P>Dat neemt niet weg dat iedere maand mijn goldcard programmeren toch wel een leuke hobby is. Al was het alleen maar voor de buitenlandse pakketten waar ik me in Nederland niet op kan abonneren.<P>Laat die Van Den Engel nu maar lekker zijn werk doen. Voor iedere site die hij weghaalt komen er toch tien nieuwe. En dat houdt het een beetje spannend.<P>Dit was overigens geen pleidooi voor de handelwijze Canal+. Maar ik probeerde het ook eens een beetje van hun kant te bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...