Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ooit zal Irdeto er wel uitgaan @welie,<P>Maar op dit moment is dat nog niet het geval, ook Stream zou overgaan op alleen SECA, maar dat is nog niet zeker. Verder zijn er nog honderdduizenden mensen in europa die de verschillende providers nog via Irdeto ontvangen.<P>Daarom zijn er nog veel providers die in meerdere encryptie systemen uitzenden.<P>Het is ook 'n vrij kostbare aangelegenheid om alle kaarten te gaan omruilen, en om het kraken hoef je het als provider niet te doen, want eens waren ze ook zo zeker van zich zelf dat SECA of Viaccess 'n onneembare vesting was. En zie het resultaat om je heen, er bestaat gewoon geen onkraakbare encryptie, dat is zo klaar als 'n klontje.<P>En ik denk dat de providers daar (en intussen vele miljoenen lichter) ook wel achter zijn gekomen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Ik ken echter systemen die tot opheden nog niet gekraakt zijn.<P>Cryptoworks en NDS

Geplaatst:

In Australie wordt er zelfs gesimulcrypt met 2 versies Irdeto! Dit is voor 2 providers die gemeenschappelijke kanalen hebben maar met een verschillende versie Irdeto werken. Voor zover bekend is dit niet gekraakt shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0 (ze doen daan vast hun best niet) Het blijkt dus wel dat het best mogelijk is om het dicht te houden! Je weet alleen niet voor hoelang laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Dit moet je denk ik toch anders bekijken.<P>Encryptie systemen worden gekraakt als dat in eerste instantie geld opleverd.<P>Dat klinkt misschien hier 'n beetje raar (wij zijn immers op hobby basis bezig), maar alle gekraakte encryptie systemen zijn oorspronkelijk om commerciële redenen door profesionele 'hackers' gekraakt.<P>Later vergroot zich de verspreiding en zie je de codes ook op verschillende niet 'commerciële' sites opduiken die deze op hun beurt gewoon voor iedereen beschikbaar stellen.<P>Ik vind het persoonlijk verwerpelijk om aan die codes geld te gaan verdienen, ook nu hoor je nog wel van mensen dat ze zo'n fl. 100,- moeten betalen voor 'n kaart, echt belachelijk! <BR>Maar aan de andere kant moeten we ons wel realiseren dat wanneer er niemand ooit 'handel' in het kraken van encryptie systemen had gezien deze dan misschien wel nooit of veel later voor de hobbyisten ter beschikking waren gekomen.<P>Dat bepaalde coderingssystemen nog niet zijn gekraakt hangt gewoon samen met het feit dat hiervoor blijkbaar geen 'markt' te vinden is.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Heren. Dit onderwerp is op zich interessant,<BR>maar ik wil u eraan herinneren dat het<BR>oorspronkelijke onderwerp is "irdeto gaat<BR>eruit." Blijf bij de topic, of start een<BR>nieuwe. Zo is er voor de gemiddelde <BR>geinteresseerde lezer op een gegeven moment<BR>geen touw meer aan vast te knopen. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Op de diverse markten in ons landje zijn er handelaren actief die 300 piek voor een kaartje vragen! Ze nummeren de kaarten en doen een maandelijkse update voor 15 piek. Kan je beter een abbo nemen, hoef je ook niet iedere keer terug. Sommige mensen willen nu eenmaal bedondert worden...... shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Het leukste is nog dat zij die kaartjes nummeren en ze alleen updaten voor de mensen die de kaart bij hen gekocht hebben. Jammer dat er nogsteeds handelaren zijn die gebruik maken van de inspanningen van hobbyisten. Kunnen we niet een soort van zwarte lijst maken? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik verwacht niet dat irdeto eruit gaat en mocht dat dan gebeuren zal ik wel veel meer grijze haren hebben. Er zijn nog te veel recievers, en ook veel nieuwe die in dit systeem werken. De eerste tekens zullen dan echt wel zo zijn dat de leveranciers er mee stoppen om deze te verkopen.<BR>Dat dit zou zijn omdat het Irdeto gekraakt zou zijn is natuurlijk onzin dat is bijna elk (en alle systemen zijn te kraken) systeem.<BR>Wel is er een variant en heet natuurlijk Irdeto2, maar krijg ook weer wat berichtjes dat dit al gehacked is dus?

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.