Ga naar inhoud


Waarom worden ingezonden zipfiles niet in de download sectie geplaatst?


Gast

Aanbevolen berichten

Moderators & Webmaster,<P>Ik zou wel eens willen weten waarom de zipfile die ik naar de upload sectie heb gestuurd niet in de download sectie beschikbaar wordt gesteld. <P>Daar is deze sectie toch voor!!! <P>Ik heb midden vorige week de file ‘Februari2.exe’ naar de upload sectie gezonden.<BR>Daar kreeg ik een dag later van sat4all een mailing over met de vraag ”Waarom ik een ‘EXE’ file stuur”. Ok, daar kan ik me nog iets bij voorstellen aangezien heel wat virussen en trojan horses in een ‘exe’ bestand verstopt kunnen zitten. <P>Maar als ik die zelfde dag de ‘hex’ en’bin’ files gezipped onder de naam ‘SECA Auto update keys.zip’ weer naar de upload sectie stuur mag ik er toch vanuit gaan dat deze dan ook in de download sectie geplaatst wordt! <P>Kijk, ik help iedereen graag verder bij het experimenteren met key’s, maar je kunt je voorstellen als er al zo’n 100 verzoeken bij mij binnenkomen voor deze ‘zip’ of voor de ‘februari2.exe’ file je dit toch te bedenken geeft of er hier iets niet helemaal gaat zoals het hoort! <P>Ik heb overigens iedereen tot nu toe nog de bovenstaande files toe gestuurd en zal dat mits het niet de spuigaten uitloopt ook blijven doen, maar ik hoop dat sat4all ook eens wat meer actie toont. <P>Overigens werken de auto-update key’s prima en zover ik kan beoordelen is er tot nu toe bij niemand een kaartje veranderd in een ijskrabber. <P>Mvg, <P>Redcat<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Redcat,<P>ik ben diegene die op jou reageerde!<BR>Ik denk wel dat ik niet verder moet uitleggen waarom exe files niet zo graag gezien zijn. Wat betreft jouw feedback naar sat4all, door middel van je files, zou ik je aanraden eventueel eens een bericht te sturen naar de moderator of verantwoordelijke van desbetreffendende rubriek. Er is zeker en vast een reden hiervoor.<P>Hopelijk heb je begrip voor dit probleempje!<BR>groeten<BR>Satdigital<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat die files niet geplaatst worden. Lijkt mij dat e.e.a. toch gechecked kan worden.<BR>Gaarne zou ik graag een kopietje ontvangen<P>Mickey_Rooney@hushmail.com<P>En.... meneer vd Engel, geen mailtjes meer graag want ik kijk niet naar Canal+<P>groeten<P>Skybobo

Link naar reactie
Delen op andere sites

het idee van appien lijkt mij niet slecht, maar is helemaal onmogelijk, en zeker in de naam van sat4all. Jullie moeten begrijpen dat de downloadzone in een prive server geplaatst is en wij de ruimte "gratis" mogen beschikken. Deze ruimte is dan ook zeer gelimiteerd.<P>Alle files in de downloadzone zetten is ONMOGELIJK. Naar goeddenken van de personen die voor desbetrefende DLzones verantwoordelijk zijn, wordt er gehandeld.<P>Hopelijk hebben jullie er begrip voor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...