Gast Geplaatst: 1 juni 2003 Geplaatst: 1 juni 2003 Voor de huidige gebruikers van V2.1 of lager: ga naar de "About/Help" in Masterburner. Vindt daar een webadres en kijk op de hoofdpagina voor de nieuwe versie 2.2. Aardige verbetering: + Kiezen tussen Beginner en Advanced user mode (voor de newbies in het kaartschrijven) + Autoupdate check
Newbie Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Deze 2.2 versie is al geruime tijd beschikbaar op diverse sites echter **$*@*%*&^*#** duitsland zelf waar je heen geleid wordt als je op info klikt heeft nog steeds 2.1 op hun site.?? De zogenaamde beginner mode is niks meer dan de "quick"mode en deze zat ook in versie 2.1 en eerder. Ik vind de 2.1 versie toch beter. Het is een stuk "lichter". *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 9 juni 2003 Geplaatst: 9 juni 2003 Ik moet je eerlijk bekennen dat de 2.2 op mijn PC wat vlotter lijkt te schrijven naar m'n MasterCRD2 LCD. En voor mij als beginner (in de advanced mode weliswaar) prima omk mee te werken. Dit gold trouwens ook al voor V2.1, de eerste versie die ik gebruikte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen