Ga naar inhoud


Uitleg voor tijdelijke sluiting Sat4all board.


Bocky Wocky

Aanbevolen berichten

Zonder de boel te willen aanwoekeren, zou ik graag willen weten wat de reden van het tijdelijk sluiten van het board is geweest.<BR>Waarschijnlijk heb ik iets gemist en zo ook misschien een ander. Het lijkt me goed om te weten of ik b.v. zelf aandeel heb in deze actie...? Een beetje uitleg is denk ik wel op z'n plaats. Daarna mag wat mij betreft het topic weer worden gesloten en zo ook de discussie. Ik hoor het wel...<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een uitleg zijn wij niet verschuldigd.<BR>De reden stond duidelijk op het board en dat lijkt mij voldoende.<BR>Maatregelen die hier op het board (conform de regels) getroffen worden zijn een zaak van moderators en admin.<BR>De hobbyisten die hier al hun vrije tijd besteden aan het aanbieden van een leuk en interessant hobbyboard doen dit onder hun voorwaarden (lijkt me fair) en wie zich daarmee niet kan vinden moet zijn conclusies trekken en een ander board zoeken. <P>Het slappe geklets moet nu maar eens afgelopen zijn. We hebben het hier over de satelliet hobby en we heten sat4all. Niet Magriet4all of privé4all frown.gif<P>Daarmee sluit ik hier het topic.<p>[This message has been edited by admin (edited 30-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zal er zonder opgaaf van reden dit gedoe zich herhalen ,m.a.w. er stond wel een wazige omschrijving waarom het board gesloten was ,maar deze was zeer summier en dus vind ik de vraag hierom niet meer dan redelijk.<P>Het ging hier om een scheldpartij die zeker niet op deze manier publiekelijk had plaats mogen vinden.<BR>Heb je iets op een ander aan te merken , doe het via de mail , dit is wel zo eerlijk.<P>Dit is zeker geen theekransje en mag het zeker niet worden dus slap geouwehoer is hier ook zeker niet op zijn plaats en zal ook zeker verwijderd worden , dit trouwens zonder opgaaf van reden, het zal duidelijk genoeg zijn.<P>Zo topic closed<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...