Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Een vriend van mij heeft een cyfra + kaart (S**A 2 ) mee genomen uit Polen.Nu plaats ie hem in z'gepatchte philips DSX 6073 receiver van Canal Plus nederland .De kaart werkt niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
CB1 Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Wat dacht je van dat de software op de kaart nog niet voor canal digitaal is aangepast. Staat alleen de provider Cyfra+ op. Jammer dus. Deze gaat (vooralsnog) niet werken op de nld zenders Gr cb1
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Nee het is een orginele Cyfra + kaart.Volgens de verkoper aldaar was het geen probleem om cyfra +te ontvangen in Nederland en dat klopt want ik had ook altijd via seca 1 cyfra +.Mijn vraag was alleen waarom deze niet werkt.Ligt dit aan de patch en moet er nieuwe software in.In Polen krijg je nl dezelfde receiver van philips en daar werkt ie wel.Want met een cyfra + kaart krijg je geen C+ beelden. Zou wel mooi zijn om met een kaart alles te kunnen ontvangen ( C+ , tequila etc etc )
SatHumax Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Hi there,.... Heb zelf ook een Cyfra+ kaart en zal je het volgende mededelen. Op de kaart staat type provider op zoals vroeger voor Canal Digital 019 op die poolse kaart staat ook zo'n provider ID. het punt is dat op jou ontvanger een ID staat voor nederlandse kaart dus zeg maar bijvoorbeeld ID 75 en de cyfra+ kaart heeft een ID van 79,dus dat zoals nooit samen gaan want allebeide moeten een hetzelfde ID hebben zowel de kaart en de ontvanger. Dus dan zou je de ontvanger moeten pachen naar andere ID. Maar als je dat doet dan kun je weer niet kijken naar nederlandse zenders. Groeten. Ik gebruik zelf een Humax 5600 met Magic module en werken alle kaarten perfect op. Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI Plugins: SC,Cccam,Newcs WaveFrontier T90 8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4 Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)
harleyke Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 mijn cyfra+ kaart werkt in een aston module, zowel in de humax en echostar 2200. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Hoi, Is de humax 5400 (i) dan ook een regiovrije onvanger, of hebben we het hier over iets heel anders. Ik heb wel eens naar Cyfra+ gemaild om te vragen of ik een Poolse kaart in Nederland kan gebruiken. Een duidelijk antwoord heb ik niet gekregen want ik mocht de kaart volgens hun niet uitvoeren.... Ik kom dit jaar nog een keer in Polen, weet iemand ook of ik daar dan toch een soort basispakketkaart kan aanschaffen? Humax 5400i Aston 1.05 (orig.)
Gast Geplaatst: 6 juni 2003 Geplaatst: 6 juni 2003 Gisteravond weer flink bezig met Cyfra +.In eerste instantie wel beeld maar later niet meer.Waarschijnlijk moet de receiver weer worden teruggezet naar z'n oorspronkelijke versie zonder patch. Trouwens het kaartje werkte wel opm'n receiver humax 5600 met MM versie 1.01 en penta 1.05 Wat betreft Cyfra+ kaartjes .Die kan je alleen verkrijgen als je een adres in Polen hebt.bv familie etc. maar dit geld voor alle abonnementen van providers. Duitsland = premiere is dus een adres in Duitsland en ga zo maar verder
SatHumax Geplaatst: 6 juni 2003 Geplaatst: 6 juni 2003 Czesc,... Witam. Je kan de cyfra+ kaart probleemloos gebruiken met Aston V1.05 en Magic module in een willekeurig CI ontvanger. Echter bij gebruik van een seca ontvanger moet je even oppassen. Niet alle seca 2 kaarten werken met een ontvanger waar een patch op zit. Meestal met een orginele ontvanger en de orginele soft zal het altijd moeten werken. Maar zoals ik all eerder zei je moet gaan klooien met je ontvangers software. Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI Plugins: SC,Cccam,Newcs WaveFrontier T90 8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4 Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)
EL PIÑO Geplaatst: 6 juni 2003 Geplaatst: 6 juni 2003 Echter bij gebruik van een seca ontvanger moet je even oppassen. Niet alle seca 2 kaarten werken met een ontvanger waar een patch op zit. Meestal met een orginele ontvanger en de orginele soft zal het altijd moeten werken. Maar zoals ik all eerder zei je moet gaan klooien met je ontvangers software. Hij zegt dat hij een Phlips heeft.. Seca2 werkt probleemloos op een philips met 1.55 (kan dat?) bij een kennis van me... Het zou sowieso moeten werken op iedere 1.x versie. Zet die er dus in, zou ik zeggen tegen de OP, dan zal het wel werken. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 6 juni 2003 Geplaatst: 6 juni 2003 Dobry wieczor... Werkt men in Polen ook met een set top box pakket zoals in Nederland of zit ik aan maandelijkse kosten vast ? Humax 5400 / aston 1.05
SatHumax Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 In polen heb je 4 soorten pakketen,tenminste bij Cyfra+. Je hebt een witte,zilvere,goud pakket en platina pakket. Kijk maar even hiero,.. Staat wat je hebt en wat het kost. Even ter duidelijkheid prijzen in euro zijn als volgd: € 1,- = 4,30 zloty Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI Plugins: SC,Cccam,Newcs WaveFrontier T90 8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4 Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)
SatHumax Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 Was even het www adres vergeten: http://www.medianews.com.pl/pakiety.php3 Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI Plugins: SC,Cccam,Newcs WaveFrontier T90 8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4 Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)
SatHumax Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 En dat zijn natuurlijk de maandelijkse prijzen,.. Dus gewoon per maand betalen. Je kan ook in een keer betalen voor het hele jaar. Maar als je zo'n kaart wil regelen moet je via familie of kennisen in polen doen,want je moet je identiteit kaart laten zien + je maandelijkse verdiensten. Anders gaat het niet. Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI Plugins: SC,Cccam,Newcs WaveFrontier T90 8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4 Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)
Gast Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 Bedankt sathumax, Ik ben weer helemaal op de hoogte over Cyfra+ Ik zal wel zien of ik in de toekomst een kaartje ga aanschaffen. Voorlopig hou ik het nog even bij de fta programma,s. Prettig weekend verder........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen