Ga naar inhoud


Registratie Sat4All


Gast

Aanbevolen berichten

Het is wel te begrijpen.<P>Toch vind ik het jammer, dat er altijd een paar mensen zijn die het voor de andere users verpesten.<BR>Als het zo doorgaat zie ik sat4all wel een keer verdwijnen.<P>Het is eigenlijk zonde als dit zou gebeuren, is er eindelijk een goed board, om informatie te delen wat betreft het sateliet gebeuren en nu dit.<BR>Volgens weten deze mensen niet waar ze mee bezig zijn als ze de boel voor andere verpesten.<P>Ik wens sat4all veel sucess toe, en blijf vooral doorgaan. shocked.gif<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik geef je helemaal gelijk Juri en dat is ook de normale gang van zaken in dit soort gevallen echter doet zich op dit moment extremen voor die ik niet uit te doeken wil doen hier op het board maar laat ik er een ding over zeggen. Zodra het een tendens gaat worden dat medewerkers van dit board in de privesfeer bedreigt gaan worden door wie dan is het tijd voor een grote bezinning.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik post niet veel maar haal wel veel info uit deze site. Ik vond het altijd erg leuk om van alles over sat. te lezen. Ik vondt het daarom ook erg jammer dat de hetze tegen C+ uitbrak. Je merkte toen meteen dat de toon in het messageboard veranderde. <BR>Laten we nou gewoon slim zijn en weer met onze hobby verdergaan. Lekker kaartjes maken en zenders kijken en verder niet moeilijk doen. Volgens mij is daar absoluut geen reden toe.<P><BR>Groeten,<P>Houbie 'n tevreden hobbyist<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de onrustige situatie van de afgelopen dagen en het feit dat wij nog steeds zien dat er zich mensen registreren die dit met dubieuze bedoelingen doen en onder vreemde namen heb ik besloten om de verificatie van registraties weer aan te zetten. Dit houdt globaal in dat gedurende deze tijd nieuwe gebruikers eerst gescreend worden alvorens toegelaten te worden tot het board.<P>In deze situatie worden bij nieuwe gebruikers van sat4all die zich niet conform de regels gedragen in de eerste twee weken van de registratie of tijdens de eerste 2 weken niet posten direct van de userlist gewist.<P>Het spijt me dat we deze maatregelen weer moeten nemen maar na het zoveelste dreigement uit Belgische hoek welke ik vannacht weer heb mogen ontvangen is voor mij de maat nu echt vol en moet er nu snel een verbetering komen in de situatie want als ik politieagent had willen worden had ik wel naar de politieschool gegaan en niet naar de HEAO.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat jullie toch niet opnaaien door scheld/dreig postings van wie dan ook. Gewoon direct deleten die handel en de zender ervan de toegang tot het board ontzeggen en er verder geen ruchtbaarheid aan geven dan is het zo afgelopen.<P>groeten<BR>Juri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt twee dingen doen:<P>1. je enorm opwinden over een stelletje aso's die hier de boel proberen te verknallen, terug gaan schelden, het board sluiten, etc.<P>2. Er proberen boven te staan, je niet opwinden, de postings van deze aso's deleten en gebruikers die zich hier niet houden aan de regels bannen van het board.<P>Ik adviseer het tweede. In het eerste geval krijgen de aso's namelijk hun zin, lacht ome Freek zich kapot en zijn de 99 procent goedwillende gebruikers de dupe van die een procent lamers. <P>Laten we gewoon met onze hobby bezig gaan op deze fantastische site<P>mvrgt Digidirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het helemaal met de ECHTE hobbyisten eens en iemand die hier komt om een beetje te gaan gallen zijn we liever kwijt dan rijk het gaat om de hobby tenslote.<BR>een steeds meer lerende manta01<BR>greetings btw<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben allemaal gelijk zonder kijf MAAR... jullie moeten ook rekening houden dat het voor ons ook een hobby is, wij ook mensen zijn, wij veel meer over ons heen krijgen dan alleen dit board en dat het zeer frustrerend is dat er steeds uit een en dezelfde hoek problemen blijven ontstaan en dat nu ook al mensen in de privesfeer bedreigt werden. Dan moet er echt af en toe aan de noodrem getrokken worden om de gemoederen weer tot rust te krijgen ondanks het feit dat wij ook weten dat 99 % van de gebruikers daarvan de dupe zijn. Doen we dat niet loopt het helemaal uit de hand op momenten dat we er niet zijn om alles te deleten en is er een grotere schade voor het board. <P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste satwatcher<BR>ik vind het idee van ratje niet zo slecht om dat jullie dit goede board toch in stand houden.<BR>onze hobby kost ons veel geld dat weten we allemaal als er iets nieuws komt kopen wij dat allemaal tot elke prijs.<BR>sat4all een open board is goed maar tegen welke prijs na de problemen van het laatste jaar.<BR>een vergoeding vind ik best op zijn plaats<BR>Ibby<p>[This message has been edited by Ibby (edited 01-02-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomaar een gedachte: <P>Als ik nou bij C+ zou werken en ik zou wat willen doen aan de vervelende hackers, dan zou ik het wel weten. Haal een twintig-tal abonnementjes bij Freeler/Zonnet oid, bel op gezette tijden in op verschillende inbelpunten, en log onder allerlei codenamen aan op boards. Ga vervolgens hier ruzie maken, fake-postings doen, Seca 1.04 upgrade-versies posten e.d. ...<P>Ik beschuldig dus niemand, ik denk niet dat ze bij C+ zo slim zijn, maar ik zou het zo aanpakken.<P>Inderdaad is het dan beter om eens even het board dicht te gooien, te inventariseren wie de veroorzakers zijn, en blokken die hap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...