Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Vond dit bericht op het forum van satdudez: kan iemand zeggen of dit mogelijk is ja of nee? De oorspronkelijke vraag was om een aston 1.05 cam om te bouwen tot een irdeto cam. Citaat: Believe your cam can be modified to a 6in1 cam best contact Stevie the cam man for details. Do a member search for and send pm or email. Greetz {Spirit}
prutsie Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Ja dat kan, maar het gaat niet vanzelf. Vandaar dat er hier naar een camman wordt verwezen waarschijnlijk. De enige manier waarop de cim kan worden omgebouwd is doormiddelvan het openmaken van de module, het desolderen en extern omprogrammeren van de flasheprom, het weer monteren van de flasheprom, en dichtplakken van de cim. De hardware van een Irdeto 1.05 of 1.06 cim is 100% gelijk aan de hardware van een Astoncrypt 1.04 of 1.05 cim. Alleen de software is verschillend (en de stickers natuurlijk). Het kan dus wel, maar is eigenlijk niet interessant omdat het minder kost om je Astoncrypt te verkopen en een Irdeto terug te kopen. Verder loop je natuurlijk altijd het risico dat er bij de operatie wat misgaat, en dan ben je meer kwijt. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Heb reeds een jokercam aangeschaft en zit dus nog met een aston 1.05 module, die ik eventueel wel voor experimentele doeleinden kan gebruiken. Greetz {Spirit}
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen