Ga naar inhoud


Taquilla 's weg...??


Gast

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by grag:<BR><B>Zijn er nog meer die hun taquilla's kwijt zijn. Vandaag op zwart gegaan!</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>bij mij doet alles het vanmorgen had ik problemen met c+<BR>de key'waren veranderd die heb ik terug gezet maar na een half uur was het weer raak<BR>toen heb ik een andere file gebruikt<BR>en deze werkt prima alles op 28feb<BR><p>[This message has been edited by johnny.b (edited 01-02-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by grag:<BR><B>Zijn er nog meer die hun taquilla's kwijt zijn. Vandaag op zwart gegaan!</B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Ja ik heb ze ook niet meer <BR>Wat kan ik eraan doen om weer eens lekker te kijken??<P>Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met 'picbined' mijn oude eeprom.hex bestand bijgewerkt met stukjes uit verschillende files die heb gekregen, en heb ook gelijk de maart key's toegevoegd.<P>Dit alles met mijn goldprogger op een goldcard gepompt, en walla alles werkt nu weer zonder problemen op mijn Philips PSX 7071. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Redcat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autoupdate op piccard-2 zonder probleem. Af en te gaat het rode lampje branden als C+ kennelijk weer tracht fake keys te zenden naar het kaartje. Trekt ie zich gelukkig niets van aan smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...