Newbie Geplaatst: 6 juni 2003 Geplaatst: 6 juni 2003 De Kanal D (Nagra gecodeerd) uit het star digital pakket op 42° Oost is niet altijd goed te zien. de kanaal golft erg sterk, soms sterker soms zwakker, dit sinds de laatste frequentie wisseling van het star digital pakket. De Kanal D op Astra3A 23.5° Oost heeft hier geen last van. Dit is zo op alle receivers die ik tot nu toe gezien heb. Weet iemand hoe dit komt? *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 6 juni 2003 Geplaatst: 6 juni 2003 Hallo, Je moet de AUDIO instellen,daar ligt de probleem.
Newbie Geplaatst: 8 juni 2003 Auteur Geplaatst: 8 juni 2003 Wat heeft de audio nou met het golvende beeld te maken? *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
basix Geplaatst: 10 juni 2003 Geplaatst: 10 juni 2003 is perfect normaal (denk ik) aangezien het bij mij en bij mijn kennissen ook het geval is.. kanal d zal een snelcursus digitaal uitzenden moeten nemen, ze zenden al enkele maanden zo uit geloof ik.. je kan hem anders nog op een of andere astra of kopernikus ofzo ontvangen, gecodeerd in irdeto (digikabel) ik weet niet meer precies waar het was.. (je krijgt het open met de 6in1 kaartjes) selamlar basix
Newbie Geplaatst: 11 juni 2003 Auteur Geplaatst: 11 juni 2003 Ik heb kanalD in Betacrypt ook op de Astra3a 23.5°E. Echter als ik op de Turksat zit wil ik eigenlijk niet voor een kanaal naar de astra. Hoewel de Show daar ook te ontvangen is. Dat is dan ook de enige kanaal die nog niet digitaal op de Turksat/Eurasiasat zit. Er zit ook verschil in de programmering van KanalD op Turksat en Astra3A. Op de Astra3a zit er veel meer teleshopping en onbenullige geldspelletjes in de programma. Daardoor zit er ook verschil in de begintijden van films ed. Wel handig soms. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
mamutskywalker Geplaatst: 29 juni 2003 Geplaatst: 29 juni 2003 hij is nu goed nadat hij op de nieuwe freq zit Dreambox 8000, wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen