Gast Geplaatst: 6 juni 2003 Geplaatst: 6 juni 2003 Hoiii Ik heb ff de tuxbox CVS bekeken vandaag en gisteren en alles gecompileerd.. daar kwam ik onder apps/tuxbox/enigma/tools/misc het tooltje saa.c tegen, dus ik gecompileerd en op mn dreambox gezet... en het werkt, maar niet helemaal (of eerder.. half). dit is wat het zou moeten kunnen: /hdd > ./saa Version 0.2pre Usage: ./saa <options> Switches: -h, --help help -o, --power-save <X> power save mode none get power save state 0 power save off 1 power save on -r, --rgb rgb mode -f, --fbas fbas mode -s, --svideo svideo mode -p, --pal pal mode -n, --ntsc ntsc mode -i, --input <X> input control MP1 = 1 MP2 = 2 CSYNC = 4 DEMOFF = 8 SYMP = 16 COLORBAR = 128 -w, --wss <x> widescreen signaling 0 4:3 full format 1 14:9 center letterbox 2 14:9 top letterbox 3 16:9 center letterbox 4 16:9 top letterbox 5 >16:9 center letterbox 6 4:3 with 14:9 center letterbox 7 16:9 full format (anamorphic) Alleen deze funkties werken maar: -r / -f / -s maar ik zou zo graag die -w funktie zien werken alleen helaas /hdd > ./saa -w 2 IOCTL: : Operation not permitted Ik weet wel dat dit tooltje eigenlijk voor de dbox2 bedoeld is, maar zou dit ooit gaan lukken op de dreambox? Niels.
Romeo_ Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 Je gaat er dus al bij voorbaat van uit dat dit stukje software dezelfde hardware aanroept als bij de dbox2 maar dan in de dreambox. In de CVS kan je zien wie het geschreven heeft. Voor de dreambox doet tmbinc heel veel aanpassingen. Misschien dat je aan de hand van wie het aangepast heeft kan herleiden of het ook voor de dreambox geschikt is. The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen