T_I Geplaatst: 8 juni 2003 Geplaatst: 8 juni 2003 Hmmm, ik wil blijkbaar weer eens wat aparts. Hier staande nieuwe transponders voor de FTA BBC kanalen die ik wilde toevoegen in de config van m'n ontvanger, alleen denkt m'n ontvanger er anders over. Handmatig toevoegen weigert ie compleet. Ik kan 'm toevoegen en dan heb ik voor de satelliet transponder 56 in de config. Bij het scannen heeft ie daarna een bad. Ff wachten en het signaal is 74% of meer, maar een nieuwe scan levert weer een bad op. Als ik daarna het menu verlaat is de net toegevoegde transponder weer weg. Zodra ik de transponder binnen sateditor toevoeg begingt ie te miepen dat ie al bestaat aangezien de tp-add geen satelliet keuzemogelijkheid heeft. Handmatrig aan de lijst toevoegen als tp 428 en 429 levert bij het laden een vastlopen op. Daarna kan de ontvanger echter gewoon gebruikt owrden en zijn bwide transponders wel aanwezig in de configuratie. Ten minste, de eerste keer dat ik kijk. Scannen naar de kanalen is mogelijk en hij vindt ze ook, echter bij het opslaan loopt ie dusdanig vast dat de gehele settingenlijst, incl alle satelliet definities, transponders, kanalen, leeg is. Loop ik hier keihard tegen de 1MB memory grens op? Ik heb de complete satwan lijst in het geheugen staan, samen met rescans van de astra en hotbird. Opvallend is wel dat ik nu 10 transponders meer heb dan in de satwan lijst staan (426 excl de 2 die ik wil toevoegen) In m'n geheugen staan nu 24 satellieten, 426 transponders, 1444 tv zenders en 314 radio zenders. (inderdaad, ik heb ze nog niet uitgezocht) Wat me wel opviel was dat de 10773 /H/22000 er al bij de astra 19E tussen staat. Verwijderen van deze tp levert echter het zelfde probleem op. (die van de astra 1 danwel 2d) Ook met alleen de 10803/H/22000 (die niet reeds voorkomt) gaat het toevoegen van deze transponder op dezelfde manier de mist in. De problemen treden op bij zowel de 1.08 verzie als de maart patch. (laatste ff geprobeerd om te kijken of uploaden dan wel kan) Kort samengevat, hoe krijg ik deze 2 nieuwe transponders (in elk geval nieuw voor mijn lijst) er bij? (of beter gezegd, wat doe ik fout) Jan HuijsmansVU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
Signori Geplaatst: 8 juni 2003 Geplaatst: 8 juni 2003 Bij mij doen ze het ook niet maar als ik het goed begrepen heb zendt bbc toch nog niet uit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen