Gast Geplaatst: 8 juni 2003 Geplaatst: 8 juni 2003 Ik ben zelf in het bezit van een humax ontvanger, en probeer een vriend te helpen met een xtreme ontvanger. Het volgende probleem doet zich voor. Ik probeer de formule 1 kanalen van premiere aan te passen maar dat gaat op de een of andere manier niet goed. Ik heb een nieuwe zenderlijst in zijn extreme gezet van 28/4 waar de formule 1 kanalen in staan. Hierin staan bepaalde settings niet goed deze heb ik aangepast naar de correcte zover ik weet. Mijn vraag is de volgende. Hoe verander je in een xtreme box de frequentie. Bijvoorbeeld van 11.856 v naar 11719 H. Of heeft iemand misschien een settingslijst waar alles wel correct staat. Mag zowel de kdf zijn als de bin file. Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp. Bert-Jan
ppaap Geplaatst: 8 juni 2003 Geplaatst: 8 juni 2003 hallo, Je moet een satelliet scan doen en dan komen de premiere zenders en andere wel goed ,dan moet je ze verplaatsen en hernoemen dus de zendernaam erin zetten wel goed oppassen want anders zie je ze over het hoofd . het is wel een klusje maar als je goed oplet dan zie je het wel. Als dat niet lukt dan doe je handmatig scannen. gr ppaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen